Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - روسیا الیوم به نقل از منابع آگاه گزارش داد، تماس تلفنی بین رئیس‌جمهوری فرانسه و ولیعهد عربستان انجام گرفت که بر لزوم حل بحران لبنان توافق کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از این شبکه خبری، منابع مطلع گفتند، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درباره لزوم حل بحران لبنان توافق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش این شبکه، بار دیگر نام سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان به عنوان فرد مورد توافق مطرح شده و رئیس‌جمهوری فرانسه اقدام به تغییراتی در تیم خود کرده که مامور پرونده لبنان است.کاخ الیزه فرانسه روز شنبه گفته بود، طرح فرانسه همچنان ادامه دارد و مرتبط با هیچ شخص نیست. این موضع‌گیری فرانسه بعد از انصراف مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف از تشکیل دولت مطرح شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان