Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پی سانحه سقوط هواپیمای نظامی اوکراین که منجر به جان باختن تعدادی از اتباع این کشور شد، با دولت و ملت اوکراین و همچنین خانواده درگذشتگان این حادثه دردناک ابراز همدردی کرد.

بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف-۲۶ در اوکراین ۲۰ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیمای ترابری نظامی حامل ۲۳ دانشجوی نیروی هوایی اوکراین بود که عصر جمعه گذشته در حومه شهر خارکوف در شرق اوکراین سقوط کرد.

از مجموع خدمه و دانشجویان مسافر این پرواز، ۲۰ نفر کشته شدند.

برچسب‌ها اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در اهواز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری شاگردان محرم نویدکیا در مس به پایان رسید.    دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند، اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم با تک گل سعید واسعی بتواند به میزبان خود غلبه کند.    مس رفسنجان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول ایستاد و فولاد خوزستان هم با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.    ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز   تیم داوری: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری   ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۳-احسان پهلوان)، محمدرضا غبیشاوی (۵۹-لوسیانو پریرا)، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری (۸۰-لوکاس کاندیدو)، ابراهیم حصار (۸۰- ساسان انصاری) سرمربی: عبدالله ویسی   ترکیب مس رفسنجان:  حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۶۸-محمدرضا مهدی زاده)، سعید واسعی (۸۱-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی (۹۰+۴ محمدحسین کریم زاده) و سجاد شهباززاده (۸۱-حسین مهربان) سرمربی: محرم نویدکیا   شرح گل:   گل مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه ۵۶):توپ ارسال شده توسط باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در لحظه از راه رسید تا گل اول بازی را به ثمر برساند. ­

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد بازگشت از اوکراین
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد زا بازگشت از اوکراین
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اندیشمند مصری: حمله ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را در هم شکست/ تهران نشان داد که از پاسخ هراسی ندارد
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد