Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته پنجم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) عصر امروز (یکشنبه) با ۴ بازی پیگیری شد.

آنژه ۳ - برس ۲

تیم‌های فوتبال آنژه و برس در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آنژه به پایان رسید. "استیو مونیه" بازیکن برس در دقیقه ۲ و از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان "مونیل" از حریف خود پیش بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۲۲ "تیوب" گل مساوی را برای آنژه به ثمر رساند، اما "گانتان چانبونیر" ۱۰ دقیقه بعد گل دوم برس را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان "دال اوگلیو" به پایان برسد.

در نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد و در دقایق ۷۸ و ۸۰ "ابراهیم ترائوره" و "فولگینی" ۲ گل برای آنژه زدند تا در نهایت شاگردان "مونیل" برنده این بازی باشند.

دیژون ۲ - مون پولیه ۲

تیم‌های فوتبال دیژون و مون پولیه در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

"ابیمبه" و "مانگا" در دقایق ۸ و ۶۰ گل‌های دیژون را به ثمر رساندند و "دلورت" و "ساوانیر" در دقایق ۵۰ و ۹۰ گل‌های مون پلیه را زدند.

موناکو ۳ - استراسبورگ ۲

تیم‌های فوتبال موناکو و استراسبورگ در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود موناکو به پایان رسید.

موناکو در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و مزد بازی بهتر خود را گرفت. "وسام بن یدر" در دقایق ۹، ۵۳ و "آگوئیلار" در دقیقه دوم وقت‌های اضافی نیمه اول گل‌های موناکو را به ثمر رساندند.

"چهیری" و "آخورکه" در دقایق ۴۶ و ۷۰ گل‌های استراسبورگ را به ثمر رساندند.

نیم المپیک ۱ - لانس ۱

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و لانس در چارچوب هفته پنجم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی یکی از کم موقعیت‌ترین بازی‌های این هفته لیگ فوتبال فرانسه بود. در دقیقه ۳۴ "گاناگو" گل اول بازی و لانس را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین گل به سود تیمش به پایان برسد.

نیمه دوم این بازی هم بسیار کم موقعیت بود و نیم المپیک نتوانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه لانس ایجاد کند. در نهایت "فرهات" در دقیقه ۸۷ گل تساوی بخش را برای نیم المپیک به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

بیشتر بخوانید

بوردو صفر - نیس صفر/ جدال تیم‌های میان جدولی برنده نداشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتبال فرانسه لوشامپیونه دنیای ورزش ثمر رساند تیم های فوتبال پایان رسید نیم المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!

تیم فوتبال تاجیکستان در دیداری هیجان انگیز مقابل عربستان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود. در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است. تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال