Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:10:15 GMT

تبریک دبیرکل فدراسیون فوتبال بابت صعود پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۱۸۷

تبریک دبیرکل فدراسیون فوتبال بابت صعود پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون در پیامی صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت و برای تنها نماینده کشورمان در این مرحله و ادامه رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

 پرسپولیس امروز یکشنبه در دیدار مقابل السد قطر میزبان رقابت ها موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5034540

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی محمدنبی تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق ویروس کرونا تیم فوتبال الدحیل قطر تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال والیبال مجید نامجومطلق فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد

معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

طرفداری | معاون واگذاری سهام و دارایی ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی های عرضه (اصل 44)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ های 26 فروردین ماه (نوبت اول) و 27 فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه های ایران و سازندگی منتشر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور