Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:28:39 GMT

ابراز همدردی ایران با اوکراین درپی سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۲۳۰

ابراز همدردی ایران با اوکراین درپی سقوط هواپیما

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه سقوط هواپیمای نظامی اوکراین با ملت و دولت این کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) و در پی سانحه سقوط هواپیمای نظامی اوکراین، که منجر به جان باختن  تعدادی از اتباع این کشور شد، با دولت و ملت اوکراین و همچنین خانواده درگشتگان این حادثه دردناک ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ سقوط هواپیمای نظامی در اوکراین فیلم/ سقوط یک هواپیما در اوکراین

روز جمعه یک هواپیمای آنتونوف-۲۶ در نزدیکی شهر «چوگویف» در منطقه خارکوف اوکراین سقوط کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اوکراین آنتونوف 26 سعید خطیب زاده ایران وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات اوکراین به خاک روسیه را محکوم کرده باشد.»

در این جواب، دو نکته وجود دارد. یکی اینکه در عین حال که روس‌ها به اوکراین تجاوز کرده‌اند و اوکراین پاسخ تجاوز آنان را داده، انتظار دارند تجاوزشان نادیده گرفته شود و طرف مورد تجاوز محکوم شود! و نکته مهم‌تر این است که معنای سخن سخنگوی وزارت خارجه روسیه اینست که اگر اسرائیل اوکراین را محکوم کرده بود، روسیه نیز ایران را محکوم می‌کرد! این، یعنی روس‌ها بشدت اهل معامله سیاسی هستند و به هیچ‌ چیز غیر از منافع خود فکر نمی‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • ابراز همدردی ایران با دولت و ملت عمان
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند