Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی آل کثیر از حمایت هواداران پرسپولیس تشکر کرد.

عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی برابر السد خوشحال است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، عیسی آل کثیر پس از پیروزی یک بر صفر سرخپوشان مقابل السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

 خدا را شکر توانستیم السد را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خیلی سختی مقابل این تیم داشتیم. از همه پرسپولیسی‌ها که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. از مادرم هم که همیشه من را دعا می‌کند، سپاسگزارم. همه هواداران را دوست دارم، ان‌شاءالله بتوانیم بازی بعد را هم ببریم و خوشحال‌شان کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کادرفنی و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند بیرانوند پس از سه بازی غیبت در لیگ برای دیدار حساس جام حذفی به میادین بازگردد اما ممکن است بیرو اجازه بازی را از کادر پزشکی به دست نیاورد.

مصدومیت تاندون دست بیرانوند در سال جدید برای او دردسر ساز شده و گلر تیم ملی و پرسپولیس پس از بازی دوم فروردین ایران مقابل ترکمنستان تمام بازی‌های فروردین را از دست داد.

حال باتوجه به اینکه بیرانوند همچنان گچ دستش را برای بازگشت به تمرینات گروهی باز نکرده، ممکن است امیررضا رفیعی، گلر ۲۲ساله سرخ‌ها اولین بازی خود در جام حذفی را نیز تجربه کند‌.

رفیعی در ۴ بازی لیگ برتری نخست خود برای پرسپولیس چهار کلین شیت را ثبت کرد تا هواداران این تیم را به عملکرد خود بسیار امیدوار کند. با این حال شرایط متفاوت و حساس جام حذفی که هیچ جای اشتباهی را باقی نمی‌گذارد و احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، چالش گلر آکادمی سرخ‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی