Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا ایزدپور عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: بهزیستی استان سمنان، فعالیت‌های مختلفی را در حوزه ورزش معلولان و جانبازان در حوزه‌های معلولان جسمی و حرکتی، کم‌بینایان و نابینایان و ... در رشته‌های مختلف سامان‌دهی کرده است.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از معلولان استان سمنان در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان که دارای سالن اختصاصی ورزشی بهزیستی هستند، فعالیت حرفه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: ورزشکاران معلول و توانمند استان سمنان در رشته‌های مختلف و در سطوح عالی از پاراالمپیک تا مسابقات ملی و استانی کسب عنوان کرده و افتخارآفرینی کرده‌اند.

ایزدپور با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از ورزشکاران معلول استان سمنان در مسابقات ورزشی در سطح ملی، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: سرانه ورزشی مشخصی در ردیف‌های بودجه‌ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشده است.‌

وی عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان برای قدردانی از ورزشکاران ملی و پارالمپیکی استان در حد مقدورات اندک خود، هدایایی از یک تا دو نیم میلیون تومان تهیه و اهدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: تلاش کرده‌ایم تا در راستای توسعه ورزش معلولان به فراخور حال مساعدت‌های لازم همچون تأمین وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب و ... را به انجام رسانیم.

ایزدپور با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان سمنان با هدف توسعه و رشد ورزش جانبازان و معلولان همواره تسهیل‌گر و یاری‌رسان بوده است، تأکید کرد: امیدواریم با مدیریت اسبقیان در مسؤولیت ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شاهد رشد همه‌جانبه و رفع مشکلات ورزشی آنها باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های فراوان استان در ورزش جانبازان و معلولان قطعاً با برنامه‌ریزی، مشارکت و تشریک‌مساعی می‌توانیم وضعیت مطلوب‌تری را انتظار داشته و جایگاه استان را ارتقا دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه بهزیستی استان تمام تلاش خود را در سامان‌بخشی مناسب ورزش معلولان به کار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: معلولان و جانبازان پرافتخار کشور و استان با گرایش به رشته‌های ورزشی علاوه بر تقویت سلامت روان و افزایش پویایی و نشاط نقش مؤثرتری را در ابعاد مختلف اجتماعی و.. ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان معلولان بهزیستی ورزش مدیرکل بهزیستی استان سمنان بودجه بهزیستی استان سمنان ورزش معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: امروز شاهد انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های عمومی بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان هستیم.

وی با بیان آمار تعداد افراد جامعه هدف مستقیم و غیر مستقیم بهزیستی در استان بوشهر، انعقاد این تفاهم نامه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین جامعه هدف را امری مبارک دانسته و خواستار تحقق مفاد این تفاهم نامه شد.

عزیزنژاد ادامه داد: انعقاد این تفاهم‌نامه در موضوعات ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقا سطح علمی در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح توانایی‌های افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به عضویت جامعه تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه های عمومی استان، مشارکت در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، برگزاری دوره آموزشی، همکاری در تأمین منابع، همکاری در ایجاد پیشخان کتاب در سرای سالمندان، همکاری به منظور بهسازی امکان ورود معلولان به کتابخانه‌های عمومی و همکاری برای ایجاد کتابخانه‌های عمومی مشارکتی نام برد.

کد خبر 6079878

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان