Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:17:33 GMT

کازورلا ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۳۶۳

کازورلا ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

هافبک مطرح و اسپانیایی السد نیز نتوانست گره از مشکلات هم وطنش باز کند و شب کم فروغی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم السد قطر با یکی دوجین ستاره نامدار و گران قیمت، نتوانست از پس پرسپولیس بربیاید و شاگردان گل محمدی مزد بازی خوب خود را گرفتند و این تیم قدرتمند را شکست دادند.
عیسی آل کثیر خرید جدید سرخپوشان پس از اینکه دو بار تیر دروازه سعدی الشیب را به لرزه درآورد، بالاخره توانست با یک ضربه سر توپ را به تور دروازه سنگربان تیم ملی قطر بچسباند تا پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سانتی کازورلا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه ویارئال که به تازگی به جمع سفید پوشان السد پیوسته است، یکی از امیدهای تیم ژاوی برای برتری بر پرسپولیس بود.  اما این بازیکن اسپانیایی شب کم فروغی را پشت سر گذاشت و خط هافبک سرسخت پرسپولیس اجازه خودنمایی به این بازیکن گران قیمت نداد. 


کازورلا در دیدار مقابل پرسپولیس 79 درصد پاس هایش درست بود که این آمار نسبتا پایین نشان از قطع توپ های این بازیکن توسط هافبک ها و مدافعین پرسپولیس دارد. علاوه بر این، کازورلا در دیدار امشب هرگز نتوانست برای هم تیمی هایش پاس کلیدی بسازد و در زمینه گلسازی ناکام بود.

 

 

 


این بازیکن اسپانیایی در جدال با بازیکنان پرسپولیس هرگز موفق به انجام دریبل نشد و تنها 2 بار به سمت دروازه لک شوت زنی کرد که یک مورد آن در چارچوب بود که به خوبی توسط سنگربان پرسپولیس مهار شد.


به هر حال هزینه سنگین سران السد برای به خدمت گرفتن کازورلا حداقل در دیدار امشب مقابل پرسپولیس به کار این تیم نیامد و قطری ها با وجود تیم گران و بازیکنان با کیفیت، مغلوب بازی خوب شاگردان گل محمدی شدند و از این رقابت ها خداحافظی کردند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی