Web Analytics Made Easy - Statcounter

روباه ها با کسب یک برد قاطعانه در ورزشگاه اتحاد، به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رسیدند. 

پپ گواردیولا با کوله باری از مصدومان، شکست تلخی را در خانه مقابل لسترسیتی تجربه کرد. در مسابقه ای که سیتیزن ها خیلی زود از حریف خود پیش افتادند، خطاهای بی مورد درون محوطه جریمه 3 پنالتی در اختیار تیم مهمان قرار داد تا لسترسیتی با بردی دلچسب خودش را به صدر جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمی واردی هم یک بار دیگر مقابل تیمی از تاپ سیکس خوش درخشید تا نشان بدهد مرد بازی های بزرگ است. 

مشخصات بازی منچستر سیتی و لسترسیتی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 6 مهر 1399 | 27 سپتامبر 2020 زمان برگزاری: ساعت 19:00 به وقت تهران تورنمنت: هفته سوم فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس داور: مایکل اولیور ورزشگاه: اتحاد گلزنان: ریاض محرز (4) و ناتان آکه (84) برای منچستر سیتی | جیمی واردی (37، 54 و 58)، جیمز مدیسون (77) و یوری تیلمانس (88) برای لسترسیتی ترکیب تیم های منچستر سیتی و لسترسیتی

 

شرح گل های بازی منچستر سیتی و لسترسیتی

منچستر سیتی 1-0 لسترسیتی؛ محرز (4): توپ پس از کرنر ارسالی دی بروین به پشت محوطه جریمه لسترسیتی برگشت داده شد؛ جایی که محرز انتظار توپ را می کشید و با یک والی پای راست زیبا، دروازه تیم پیشین خود را باز کرد. 

منچستر سیتی 1-1 لسترسیتی؛ واردی (37): خطای واکر روی واردی باعث سرنگونی این بازیکن درون محوطه جریمه شد؛ خود واردی پشت توپ ایستاد و توپ را با ضربه ای محکم به تور دروازه سیتیزن ها رساند. 

منچستر سیتی 1-2 لسترسیتی؛ واردی (54): ارسال زمینی کاستانیه از سمت راست با ضربه رباح ماجری واردی در دهانه دروازه، به سومین گل بازی تبدیل شد. 

منچستر سیتی 1-3 لسترسیتی؛ واردی (58): این بار گارسیا درون محوطه جریمه تعادل واردی را بر هم زد. شماره 9 لسترسیتی پشت توپ ایستاد و با ضربه ای به سمت راست خود، هت تریک کرد. 

منچستر سیتی 1-4 لسترسیتی؛ مدیسون (77): مدیسون پس از دریافت توپ از مندی در گوشه سمت چپ زمین، چند قدم پیشروی کرد و سپس با یک ضربه غافلگیرانه از راه دور، به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ادرسون را گشود.

تکمیل می گردد

خلاصه بازی منچستر سیتی و لسترسیتی

به زودی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر سیتی و لسترسیتی منچستر سیتی 1 محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا