Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال السد قطر گفت که بازیکنان این تیم آرزوی بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و به همین خاطر، شکست برابر پرسپولیس دردناک بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن الهیدوس پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال السد قطر مقابل پرسپولیس ایران و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه بازیکنان می‌خواستند به مراحل بعدی لیگ قهرمانان برسند و ما جاه‌طلبی و آرزوی بزرگی داشتیم، اما متأسفانه مقابل پرسپولیس ایران موفق نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسف هستیم و از هواداران معذرت می‌خواهیم.

«طرفداران السد در این مسابقات امید زیادی به ما دادند و شکست دردناک است.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: در چنین دیدارهایی، این جزئیات کوچک است که شرایط را در پایان تعیین می‌کند و در این بازی‌ها باید در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشید. همه بازیکنان از جمله من، مسئولیت این شکست را می‌پذیریم و بهترین‌ها را در مسابقات پیش رو به هواداران قول می‌دهیم.

ژاوی: در بازی با پرسپولیس تیم برتر زمین بودیم و پنالتی ما اعلام نشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!

به گزارش "ورزش سه"، 3 روز پس از شکست 2-0 برابر آلمان، تیم ملی فرانسه شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-2 از سد شیلی بگذرد.

فرانسه در این بازی هم به شکست نزدیک بود اما پس از اینکه با نتیجه 2-0 عقب افتاد با گل‌های یوسوفا فوفونا، رندال کولو موآنی و اولیویه ژیرو این بازی را به سود خود به پایان رساند.

دیدیه دشان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، ارزیابی متفاوتی از این فیفادی ارائه کرد و در عین حال معتقد بود که نباید از این برد خیلی خوشحال باشد.

او درمورد برتری تیمش گفت:"قرار نیست تا سقف به هوا بپرم اما خوب است که در این مسابقه بعد از شروع بد، برنده شدیم. ما واکنش خوبی نشان دادیم. این تا حدودی با سطح تناسب اندام و انرژی مرتبط است که البته مطلوب نیست. دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، من هم بازیکن بودم. در مقایسه با فیفادی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، می‌دانم که بازیکنان کمی در حال مدیریت شرایط خود هستند."

او با اشاره به اهمیت فیفادی گفت:"ما نباید این نوع مسابقاتی را بی اهمیت جلوه دهیم، اما باید در ژوئن آینده آن را متفاوت انجام دهیم. ما توانایی و اراده داریم. در این فیفادی طراوت تیم در حداکثر نبود. من پاسخ‌های بیشتری دارم. قبل از این هیچ بلاتکلیفی وجود نداشت(درمورد انتخاب لیست نهایی یورو)، اکنون دیگر هیچ ابهامی وجود نخواهد داشت."

دشان در میان انتقاداتش از عملکرد تیم گفت:"می‌خواستم بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهم. 18 نفر از 20 بازیکن حداقل در یکی از بازی‌ها از ابتدا در ترکیب قرار داشتند. بین آن‌هایی که زمان زیادی برای بازی در باشگاه‌های خود ندارند و همینطور آن‌هایی که مصدوم هستند، کادرفنی منتظر بود. این فیفادی سخت‌تر از فیفادی های قبلی بود."

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • محمد خدابنده لو: استقلال به من 12 میلیارد پیشنهاد داد؛ به آرزوی کودکی ام رسیدم!
  • شکست هاکی روی یخ بانوان امارات مقابل ایران