Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ رزمندگان اسلام در شهر دابودشت، آمل را شهر فرمانده‌خیز و رزمنده‌خیز دانست که در دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشت.

وی از مقاومت مردم در حماسه ششم بهمن آمل گفت و اظهار داشت: ما مازندرانی‌ها نتوانستیم حماسه اسلامی آمل را خوب به نسل امروز منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی به نقش مردم و مدیریت امام (ره) در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضرت امام جنگ را با فرماندهان سپاه ۲۰ ساله مدیریت کرد و با وحدتی که بین ارتش و سپاه ایجاد کرده بود در جنگ به پیروزی رسید.

این مسئول افزود: در مقاومت خرمشهر زنان نیز همرزم مردان پاسدار و ارتش مقاومت کردند، جنگیدند و در آزادسازی نقش داشتند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس باید به جوانان و نوجوانان و نسل امروز معرفی بشوند، گفت: مقاومت چهل ساله مردم در شرایط سخت اقتصادی و تهاجم سخت فرهنگی ریشه در دفاع مقدس دارد چرا که دفاع مقدس ما زنده و پویا است.

سردار ملکی افزود: جنگ تحمیلی، جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچک‌تر بود که دو ابرقدرت و همه کشورهای اروپای شرقی و غربی و عربی و مصر، اردن، کویت در جنگ تحمیلی پشت صدام بودند و از حزب بعث حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم ما به خاطر معرفت به خدا، راه انبیا، عترت و عاشورا و بصیرتی که داشتند با همه سختی به امام لبیک گفتند ایستادند و امروز هم در خط ولایت و پای نظام هستند چون عاشورا را خوب درک کردند.

کد خبر 5034569

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود:اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888876

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس