Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: تفویض اختیار بیشتر به استان برای ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها داده شد و پس از تائید وزاری کشور و بهداشت محدودیت‌های جدید در سطح استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله غلامی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار شامگاهی شبکه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به رشد فزاینده بیماری کرونا در هفته‌های اخیر در اصفهان موضوع تفویض اختیار به استان در مورد تعطیلی اصناف در ستاد استانی مطرح شد و درخواست استاندار مبنی بر تفویض اختیار بیشتر به استان برای ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی برای واحدها، مراکز و صنوف پرخطر و مراکزی که ازدحام جمعیت بالا دارند به ستاد ملی کرونا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع تفویض اختیار استانی در جلسه اخیری که ستاد ملی کرونا با استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردند مطرح و مصوب شد، افزود: مسئولیت تعطیلی‌های یک هفته‌ای به استان‌ها تفویض شد اما لازم است بعد از تفویض اختیار ستاد ملی کرونا تائید وزیر کشور یا وزیر بهداشت و درمان هم اخذ شود تا بلافاصله اجرای این تعطیلی‌ها در استان انجام شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان تصریح کرد: استخرها، باشگاه‌ها، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در لیست اعمال محدودیت هستند و تا فردا پاسخ این تفویض اختیارات از وزرای مربوطه ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از پاسخ وزیر کشور در استان برنامه ریزی‌های لازم برای تعطیلی و محدودیت‌های جدید در سطح مراکز مذکور اعمال خواهد شد تا شاهد کاهش شیوع بیماری در استان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا تعطیلی اصفهان تفویض اختیار محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری