Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@13:08:58 GMT

شادی گل آل کثیر که در تلویزیون ندیدید/عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۷۱۰

شادی گل آل کثیر که در تلویزیون ندیدید/عکس

مهاجم قرمزها بعد از گلزنی برای این تیم پیراهنش را در آورد.

به گزارش قدس آنلاین؛ عیسی آل کثیر بعد از گلزنی به پرسپولیس آنقدر هیجان زده بود که لباسش را کند و شادی کرد. به همین دلیل تلویزیون صحنه شادی او را پخش نکرد. آل کثیر با کپی برداری از بالوتلی شادی گل کرد و رو به دوربین ها فیگور گرفت. این هم تصاویری از خوشحالی او.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوارت میل و شادی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ جان استوارت میل فیلسوفی بود که اعتقاد داشت مردم باید تا وقتی به کسی آسیبی نرسد  آزاد باشند هر کاری دوست دارند انجام دهند. او همچنین علاقه زیادی به مطالعه و تفریح داشت.

او درباره مطالعه کردن و تفریح کردن، بسیار صحبت کرده است.

زمانی که به کلمات نگاه می‌کنید و سعی می‌کنید آنها را بفهمید، عمل خواندن را انجام می‌دهید. شما می‌توانید کتاب‌ها، مجلات وروزنامه‌ها را بخوانید و حتی هنگام عبور از کوچه یا خیابان تابلوهایی را که در راهتان است بخوانید. تفریحات کارهایی هستند که شما برای سرگرمی انجام می‌دهید. مانند بازی کردن، تماشای فیلم یا پیاده‌روی.

جان استوارت میل معتقد بود که مطالعه و تفریح مهم هستند زیرا به ما لذت می‌دهند. لذت یعنی احساس شادی، آرامش یا هیجان. وقتی کارهایی انجام می‌دهیم که از آن لذت می‌بریم، مغز ما مواد شیمیایی ترشح می‌کند که به ما احساس خوبی می‌دهد.

میل فکر می‌کرد که مطالعه و تفریح می‌تواند ما را به افراد باهوش‌تر و بهتری تبدیل کند. وقتی مطالعه می‌کنیم چیزهای جدیدی یاد می‌گیریم و ایده‌های جدید را کشف می‌کنیم. وقتی بازی می‌کنیم یا فعالیت‌هایی انجام می‌دهیم، مهارت‌های خود را تمرین می‌کنیم و مشکلات را حل می‌کنیم.

در واقع میل فکر می‌کرد که مردم باید تا آنجا که ممکن است  تا زمانی که به دیگران آسیب نرسانند از وقت خود استفاده کنند. او معتقد بود که ما باید از آزادی خود برای رسیدن به شادی و ایجاد جامعه‌ای استفاده کنیم که در آن همه بتوانند از زندگی لذت ببرند.

 میل همچنین فکر می‌کرد که باید از اوقات فراغت خود عاقلانه استفاده کنیم. ما نباید فقط کارهایی را انجام دهیم که آسان یا بی‌فکر هستند. در عوض باید خودمان را به چالش بکشیم و چیزهای جدید را امتحان کنیم. به این ترتیب می‌توانیم رشد کنیم و به بهترین حالت ممکن  خودمان تبدیل شویم.

به طور خلاصه جان استوارت میل معتقد بود که مطالعه و تفریح برای شادی و رفاه مهم است. او فکر می‌کرد که تا جایی که ممکن است باید تفریح کنیم، به شرطی که به دیگران آسیب نرساند. او همچنین معتقد بود که ما باید از اوقات فراغت خود عاقلانه استفاده کنیم و خود را برای رشد و تبدیل شدن به افراد بهتر به چالش بکشیم.

حالا ممکن است شما در حال فکر کردن به تفریحاتی باشید که شما را شاد ‌کند یا وقتی موضوع درس خواندن به میان می‌آید بگویید مگر درس خواندن می‌گذارد وقت کافی برای شادی و تفریح داشته باشیم. به نظر شما چند نفر با درس خواندن واقعا خوشحال می‌شوند؟

فیلسوف‌ها می‌گویند این به تعریف افراد از شادی بستگی دارد.

ایستگاه تفکر

1-آیا می‌توانیم بدون اینکه احساس شادی کنیم. شاد باشیم؟!

2-شاد بودن یعنی احساس رضایت نسبت به زندگی و انجام دادن کارهای خوب در قبال دیگران. آیا با این جمله موافق هستید؟

داستان کوتاه

میشا و موشا در یک مدرسه با هم همکلاس بودند. یک روز معلم در باره تفریح کردن از بچه‌ها سوال پرسید. معلم گفت: «به نظر شما انجام دادن کدام یک از کارهای زیر برای شما لذت بخش‌تر است؟»

اینکه کل روز غذای مورد علاقه‌تان را بخورید؟

با دوستانتان به تفریح بروید؟

به دندان پزشکی بروید؟

درباره موضوع جالبی صحبت کنید؟

از بین همه ی بچه‌ها هیچ کس دندانپزشکی را انتخاب نکرد. حتی بعضی‌ها گفتند: مگر رفتن به دندان پزشکی تفریح است؟

بله بچه‌ها همه ما می‌دانیم که معمولا رفتن به دندان پزشکی کمی ناراحت کننده است، اما اگر به این فکر کنیم که چرا به دندان پزشکی می‌رویم؟ آنوقت معنای شادی برایتان روشن‌تر می‌شود. در این هنگام بچه‌ها متوجه شدند که شادمانی و لذت می‌تواند معنای عمیق‌تری هم داشته باشد. یکی از مهمترین موانع شادمانی ، خواستن بیش از اندازه آن است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • استوارت میل و شادی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین