Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت، از اعمال جریمه افراد مثبت کرونا که قرنطینه خانگی را رعایت نمی کنند، خبر داد.

به گزارش پول نیوز  ، علیرضا رئیسی، با اشاره به اهمیت مرحله سوم غربالگری ویروس کرونا، گفت: هدف این مرحله تکمیل خدمات به تأخیر افتاده است و تا کنون ۴۱ میلیون غربالگری برای ویروس کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، وجود علائم مشترک بین کووید ۱۹ و بیماری‌های شایع در فصل سرما را چالشی بزرگ توصیف کرد و افزود: واکسیناسیون آنفلوانزا با اولویت مادران باردار و بیماران دارای بیماری زمینه‌ای، در مراکز بهداشتی و درمانی انجام می‌شود.

 

رئیسی از برنامه ریزی برای تعیین و اعمال جرایم بازدارنده برای افرادی که با تست مثبت کرونا قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند، خبر داد و گفت: این کار با همفکری کارشناسان و همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی اجرایی خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز قرنطینه خانگی کرونا فصل سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون

مسعود میرزاعسگری مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون گفت : با خارج شدن این واحد ۳۲۰ مگاواتی، اهم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای تعمیرات دوره‌ای این واحد شامل تمیزکاری تمام مبدل‌ها و کولرها، اورهال کامل و تعویض استاتور B.C.PUMP.۳، تعویض بخشی از پکینگ‌های برج خنک کن، تست و تعمیر هیتر‌های فشار قوی و فشار ضعیف و نصب هیتر تعمیر شده H.P.HEATER ۵ B، دمونتاز و تعمیر والو‌های توربین سیکل حرارتی و بویلر، سرویس تمام الکتروموتور‌ها و تجهیزات ابزار دقیق خواهد بود.

وی افزود: با توکل به خداوند بزرگ و تلاش شبانه روی کارکنان نیروگاه، مصمم هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات دوره‌ای را انجام و این واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

میرزاعسکری اضافه کرد: با انجام تعمیرات دوره‌ای با آمادگی کامل به استقبال پیک تابستان می‌رویم تا برق مطمئن و پایداری را تولید و به هموطنان تقدیم کنیم.

لازم به ذکر است که واحد ۲ نیروگاه برق بیستون با ظرفیت ۳۲۰ مگاوات پس از انجام تعمیرات دوره‌ای ۲۵ فروردین امسال راه‌اندازی و به مدار تولید بازگشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد