Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور شامگاه یکشنبه در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه در استان اقدام‌های خوبی برای مقابله با کرونا ویروس انجام شده است، تاکید کرد: عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در راستای کنترل ویروس مناسب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کنترل کرونا به دلیل قرارگیری استان سمنان در چهار راه و کریدور شمال شرق کشور دشوار است، گفت: مردم استان تعاملات زیادی با استان‌های همجوار دارند و این موضوع سبب شده تا مقوله مبارزه با کرونا دشوار شود.

معاون استاندار سمنان با اشاره به تمهیدات مأخوذه در سطح استان، تاکید کرد: برای مقابله با کرونا باید با عزمی همگانی گام برداشت و مردم را در این راه همراه کرد که در این زمینه آموزش همگانی صورت گرفته است.

خجسته پور با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید به شکلی ویژه‌تر در دستور کار مردم قرار گیرد، ابراز داشت: از سوی دیگر هم نظارت‌ها در بخش‌های مختلف برای انجام دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان برگزار نخواهد شد، ابراز داشت: مردم و مسئولان از رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار نگران هستند و از مردم می‌خواهیم در این راستا با ما همکاری بیشتری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و جانشین ستاد مقابله با کرونا، تاکید کرد: وضعیت شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور اضطراری است به گونه‌ای که براساس آمار در هر دو روز به طور متوسط ۳۰۰ نفر از هموطنان به دلیل شیوع کرونا ویروس جان خود را از دست می‌دهند

کد خبر 5034587

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 99 ویروس کرونا استانداری سمنان تبلیغات اسلامی سمنان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت