Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:15:17 GMT

18 تیم از گردونه مسابقات جام حذفی تنیس حذف شدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۷۷۴

18 تیم از گردونه مسابقات جام حذفی تنیس حذف شدند

در ادامه رقابت‌های جام حذفی تنیس بانوان تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعدی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از برگزاری سه روز مرحله مقدماتی رقابت‌های جام حذفی تنیس بانوان، تیم‌های حاضر با برگزاری 10 دیدار باقی‌مانده و برای حضور در مرحله دوم به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در سومین روز بازی‌ها تیم‌های هیئت تنیس همدان، هیئت تنیس فارس (ب)، پایگاه قهرمانی البرز (ب)، یدی کلاب، آتس اصفهان، آکادمی تنیس صدری (ب) با نتیجه مشابه 2 بر یک مقابل تیم‌های آروین اسپرت مشهد، پندار سیرجان (ب)، هیئت تنیس خراسان جنوبی، عقاب تهران، آکادمی تنیس مهذب‌نیا (ج) و آکادمی تنیس مهرزاد به برتری رسیدند. 

 

همچنین  تیم‌های شهید شرافتی، اسپاتانا اصفهان، نوریان تهران و مانی کلاب با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم‌های باشگاه شهدای درکه، افسران هرمزگان (الف)، امید تهران و آکادمی تنیس مهذب‌نیا (ب) به پیروزی رسیدند.

 

به این ترتیب با پایان مرحله گروهی بازی‌ها، مرحله دوم مسابقات امروز قرعه‌کشی می‌شود و تیم‌های حاضر از فردا برای رسیدن به جمع هشت تیم جدول اصلی با هم دیدار می‌کنند. 

 

این رقابت‌ها از 4 تا 12 مهر ماه به میزبانی کشورمان در دهکده ورزشی چهار باغ البرز برگزار می‌شود. 

 

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان به‌عنوان ناظر داوری و‌ بهناز تعبدی به‌عنوان سرداور در این رقابت‌ها حضور دارند.

 

  تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس آکادمی تنیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد