Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه سرگروه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون دادستان در محل سالن جلسات مصلی امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

رضا مولوی در این جلسه گفت: به منظور فعالیت‌ موثر و پوشش تمامی محلات سطح استان نیروهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت محله‌ای گروه‌بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد:هر گروه امر به معروف و نهی از منکر شامل یک نفر سرگروه و هفت عضو است که همگی در یک منطقه ساکن هستند و در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محله خود با برنامه و آموزش‌های تخصصی مشغول به فعالیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر گروه با محوریت مسجد محل ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه خود را شناسایی و پس از جمع‌بندی اقدام به مطالبه‌گری از دستگاه‌هایی که می‌توانند در این زمینه اقدام موثری داشته باشند می‌کند.

مولوی تاکید کرد: مطالبات و پیشنهادات باید به صورت مکتوب برای مدیر دستگاه مورد نظر از سوی گروه جهادی مکاتبه شود و برای جلوگیری از تداخل مطالبات سرگروه‌ها باید در یک پیام‌رسان گروهی تشکیل دهند و با یکدیگر ارتباط مستمر داشته باشند.

در ادامه سرگروه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هر منطقه مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستند را مطرح کردند.

عمده مطالبات سرگروه‌ها افزایش حضور و فعالیت دستگاه انتظامی برای مبارزه با اراذل و اوباش و ناهنجاری‌ها، ایجاد بستری برای فعالیت بانوان مروج عفاف و حجاب در قالب غرفه‌ و نمایشگاه، حضور بیشتر نهادهای فرهنگی استان در ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتباط مستمر و حمایت بیشتر دستگاه قضائی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بود.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا مولوی امر به معروف و نهی از منکر حجاب عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر سرگروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است

محمد نوروزی با اشاره به بارش های  اخیر سراسر کشور گفت: در نقاطی از استان های کشور مانند خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شاهد وقوع سیلاب، آبگرفتگی و رانش زمین بودیم که به شبکه توزیع برق آسیب رسانده و قطعی طولانی مدت برق منجر به مشکلات ارتباطی به صورت نقطه ای شده است که همکارانم بی وقفه در حال رفع مشکلات هستند.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم مانند افزایش پهنای باند در شهرهای زیارتی و سیاحتی و نقاط پر تجمع و گردشگرپذیر صورت گرفته و سایت های ثابت و سیار جدید جهت تکمیل پوشش ارتباطی استقرار یافته اند.

او ادامه داد: برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و پایدار ارتباطی با حضور شبانه‌روزی تیم‌های فنی و پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع مشکلات انجام شده  تا مردم تعطیلات نوروز خوبی را سپری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مشکلات مسجد تاریخی جامع سمنان زیر ذره بین جمعی از موثرین و مطالبه گران سمنانی!
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی