Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، اسرائيلی‌ها به خاطر گسترش ویروس کرونا، با محدودیت‌های زیادی مواجه شده‌اند، اما باز هم هزاران صهیونیست در اعتراض به بنیامین نتانیاهو به خیابان‌ها رفتند.

 

معترضان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند که با سوءاستفاده از شدت‌گیری ابتلا به کرونا، می‌کوشد حقوق آنها، از جمله حق تجمع و اعتراض را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مخالفان نتانیاهو در آستانه مراسم یوم کیپور، مهم‌ترین جشن کلیمیان، بار دیگر در بیت المقدس و شهرهای دیگر گرد آمدند. بیشتر آنها ماسک بر صورت داشتند و با رعایت فاصله حرکت می‌کردند. با وجود این، پلیس پنج نفر را به اتهام برهم زدن نظم عمومی، موقتا دستگیر کرد.

 

به نوشته دویچه وله، پیش از این بنیامین نتانیاهو، تظاهرات اعتراضی را کانونی برای انتشار ویروس کرونا دانسته بود.

 

بر پایه مقررات تازه صهیونیست‌ها اجازه دارند تنها تا فاصله یک کیلومتر از خانهخود دور شوند. برای تجمعات نیز مقررات شدیدتری وضع شده است.

 

مخالفان نتانیاهو او را متهم می‌کنند که با محدود کردن تردد مردم می‌کوشد از شدت اعتراضات علیه خودش بکاهد. این شگرد با توجه به این واقعیت آشکارتر می‌شود که نتانیاهو با تجمع در کنیسه‌ها مخالفتی ندارد.

 

از ماه ژوئن تاکنون هر شنبه اعتراض‌هایی علیه نتانیاهو برگزار می‌شود. بیشتر تظاهرکنندگان کسانی هستند که از گسترش کرونا به شدت زیان دیده‌اند.

 

افزون بر این، نتانیاهو از مدتها پیش به خاطر فساد مالی تحت تعقیب قضائی قرار دارد.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا اسرائیل فساد مالی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض امشب نیز در برابر محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها شهرک‌نشینان معترض طی این تظاهرات روبروی محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی «قیساریا» را به آتش کشیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیست اعلام کردند که این شهرک‌نشینان معترض خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت هستند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6085926

دیگر خبرها

  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود