Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:05:42 GMT

جبران کسری بودجه مسیر سلامت تفت_یزد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۹۰۲

جبران کسری بودجه مسیر سلامت تفت_یزد

الهه جورابی، عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: پروژه مسیر سلامت جاده یزد _ تفت برای آماده سازی و آسفالت کسری بودجه داشته و این کسری با تصویب اعضای شورا از محل اعتبار در اختیار شهردار تامین می‌شود.

او افزود: این مسیر به طول ۷ کیلومتر از روبروی پارک کوهستان تا پلیس راه تفت امتداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورابی ادامه داد: مسیر مذکور با مساعدت شهرداری، معاونت عمرانی استانداری و اختصاص ۵٠٠ میلیون تومان بودجه دولتی، احداث و شهرداری تفت نیز مسیر را از پلیس راه تا میدان انار امتداد داده است.

عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران ابراز امیدواری کرد که با همراهی اداره برق اقدامات مربوط به نورپردازی و روشنایی مسیر نیز انجام شود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بودجه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت

عادل جعفری گفت: براین اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان به آدرس https://data.hamedan.ir منتشر شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه الکترونیکی، جزییات بودجه منابع و مصارف و همچنین درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه رویت کنند.

جعفری گفت: بودجه امسال شهرداری همدان ۴۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی دارد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان گفت: میانگین رشد در ۱۰ سال گذشته ۲۸ درصدی بوده و با توجه به گزارش‌های پیش بینی مشاور و کاهش تحقق درآمد‌های شهرداری تلاش شد بودجه در محدوده پیش بینی‌های علمی رشد کند.

او گفت: همچنین مجموع درآمد‌های عمومی پیش بینی شده بودجه سال جاری حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال است که ۲۶هزار میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱۳هزار میلیارد ریال فروش ملک و چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال وام و اوراق مشارکت پیش بینی شده است.

جعفری پیرامون نسبت بودجه عمرانی و جاری شهرداری همدان نیز گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه ماموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدامات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها