Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:13:49 GMT

توقف گالا- فنرباغچه با آشوبی عجیب! (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۹۲۴

مطابق انتظار حواشی عجیبی بر دیدار حساس دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه حاکم بود.


به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای و فنرباغچه دو قدرت سنتی و محبوب فوتبال ترکیه محسب می شوند و تقابل این تیم فارغ از شرایط جدول همیشه حساسیت های زیادی به همراه داشته است. اما به نظر می رسد با توجه به محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه ها به علت شیوع ویروس کرونا، این بار شرایط متفاوت باشد، اما هواداران فنرباغچه همه را شگفت زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالیکه هفت دقیقه از شروع بازی گذشته بود و گالاتاسرای روی دروازه فنرباغچه فشار می آورد، فشفشه ای مشتعل از بیرون استادیوم و احتمالا از سوی هواداران فنرباغچه به داخل زمین پرتاب شد و روند برگزاری مسابقه را متوقف کرد.

 

البته بازیکنان دو تیم و گروه داوری خوش شانس بود که این فشفشه روی سر کسی فرود نیامده و منجر به مصدومیت حاضران در زمین نشد. البته گروه امنیتی حاضر در ورزشگاه خیلی زود دست به کار شده و این فشفشفه را از روی زمین برداشتند تا بعد از توقفی کوتاه مدت، جریان بازی از سر گرفته شود.

 

ترکیه فنرباغچه گالاتاسرای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه فنرباغچه گالاتاسرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد دانشور، معاون شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: سهم آب کشاورزی کشاورزان جمکران به دلایل شائبه برانگیزی قطع و مسیر آن به سمت نامشخصی هدایت شده است.

دانشور گفت: این موضوع موجب شده ضمن ضرر به کشاورزان، میزان زیادی از این آب دچار هدر رفت شود.

کشاورزان این محدوده هم ادعا می‌کنند بیش از ١٠ روز است که هیچ آبی از مسیر این حقابه‌ها که در محدوده فلکه ارتش قم است هدایت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!