Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی ارناندس پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال السد قطر مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: خیلی ناراحتم که نتوانستیم پیروز شویم. بازی بین دو تیم برابر بود و ما فرصت‌های زیادی را ساختیم. پیش از مسابقه به بازیکنان گفتم که یک اشتباه می‌تواند ما را از بازی‌ها خارج کند که همین اتفاق هم افتاد. ما تا آخرین دقیقه متمرکز بودیم، اما یک اشتباه ما را حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال همین است و ما باید می‌بردیم. فوتبال امروز منصفانه نبود.

وی با انتقاد از عدم وجود VAR در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این مهمترین تورنمنت آسیاست و مایه تأسف است که تکنولوژی کمک داور ویدیویی نداریم. اگر این سیستم وجود داشت، نتیجه به نفع ما بود. می‌دانم که کار داوران خیلی سخت است، اما کمک داور ویدیویی خیلی کمک می‌کند. در بهترین تورنمنت آسیا باید بهترین شرایط را داشته باشیم که این وضعیت را نداشتیم. ما باید واقعیت را بپذیریم.

سرمربی السد قطر با بیان اینکه تیمش روی اشتباهات و جزئیات کوچکی شکست خورد، خاطرنشان کرد: ما تیم برتر زمین بودیم، اما اشتباه کوچکی باعث حذف ما شد. باید یاد بگیریم و به تلاش کردن ادامه می‌دهیم. دوباره تلاش می‌کنیم تا در شرایط بهتری رقابت کنیم و به مراحل بالاتری برسیم. خستگی روی بازیکنان تأثیر گذاشت. همه تیم‌ها هر دو روز یک بار بازی می‌کنند و این خیلی سخت است. پرسپولیس هم خسته بود. ما یک گل زدیم و نتیجه مسابقه باید تغییر می‌یافت، اما باید نتیجه را بپذیریم.

ژاوی با انتقاد از عدم اعلام پنالتی به سود تیمش گفت: همه دیدند چه اتفاقی افتاد و السد یک پنالتی داشت که اعلام نشد. این موضوع به خاطر نبود VAR ناعادلانه است. این شکست به ما تحمیل شد و ما اینجا هستیم تا واقعیت را بگوییم. ما به شانس بیشتری نیاز داشتیم که امروز این شانس را نداشتیم. در سال‌های گذشته گاهی به ذهنیت برتری بیشتری نیاز داشتیم و این تنها راه برای رقابت در مراحل حذفی است. ما باید جاه‌طلب باشیم و به تلاش‌مان ادامه بدهیم. ما به خاطر باشگاه و هواداران خیلی ناراحت هستیم. ما باید به مسابقات پیش رو فکر کنیم و به تلاش برای پیشرفت ادامه دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ژاوی ورزش فوتبال پرسپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس