Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، جمشید فروزش در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان مواد شوینده افزایش قیمتی را بر روی محصولات خود اعمال نکردند، افزود: عمده نوسان قیمتی که در بازار شوینده ها وجود دارد متوجه خرده‌فروشی هاست آنها به بهانه های مختلف بدون توجه به قیمت کالا که بر روی محصول درج شده آنرا قیمت قبلی عنوان کرده و نسبت به تغییر قیمت ها اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه البته باید این نکته را بگویم که هزینه‌های تولید برای کارخانجات بسیار افزایش پیدا کرده است، گفت: در خرداد ماه امسال توانستیم مجوز افزایش 25 درصدی قیمت محصولات شوینده را دریافت کنیم اما در آن زمان دلار 20 هزار تومان بود و امروز نرخ دلار تغییر کرده و هم راستای آن ما نیز باید هزینه زیادی را برای تولید محصولات پرداخت کنیم. به عنوان نمونه یکی از ماده‌های اصلی پودر شوینده و مایع ظرفشویی ماده الکیل بنزن خطی (LAB) است که از 12 هزار تومان به 24 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان با افزایش بسیار بالای هزینه‌های تولید روبه‌رو هستند و اگر فکری به حال آنها نشود به طور حتم روند تولید مختل شده و آنها امکان فعالیت نخواهند یافت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم

تاکنون بیش از ۳۰ هزار شناسه کالا برای محصولات شوینده دریافت شده است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این آمار گفت: در سال جدید تولیدکنندگان شوینده علاوه بر شناسه کالا باید شناسه رهگیری هم دریافت و روی محصولات خود درج کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شناسه دار شدن محصولات شوینده
  • مقابله با شوینده‌های تقلبی با الزام شناسه رهگیری + فیلم
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دنا گران شد
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد