Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:20:42 GMT

لوییس سوارز: به یک حال و هوای تازه احتیاج داشتم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۱۸۷

لوییس سوارز: به یک حال و هوای تازه احتیاج داشتم

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید پس از کسب اولین سه امتیاز با این تیم و گلزنی ابراز خوشحالی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در دقیقه 70 بازی امروز اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا وارد زمین شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا شروع فوق العاده ای در تیم جدید خود داشته باشد و نشان دهد که هنوز هم از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین یک پاس گل برای هم تیمی خود مارکوس یورنته ارسال کرد تا عملکرد خیره کننده خود در بازی اول را کامل کرده باشد.

 

 

لوئیس سوارز پس از پیروزی پر گل اتلتیکو مادرید در بازی امروز مقابل گرانادا گفت: " به خاطر کسب این سه امتیاز بسیار خوشحال هستم. وقتی اولین بازی خود را انجام می دهید و با گل به تیم کمک می کنید ، همیشه خوشحال هستید. لحظه ای بود که در آن به حال و هوای تازه احتیاج داشتم و تغییر و پذیرش آن مهم است. من به باشگاهی آمدم که استقبال چشمگیری از من کرده است و جو از ابتدا بسیار خوب بوده است و این در زمین منعکس می شود."

 

سوارز حالا در حالی یک عملکرد فوق العاده و خیره کننده از خود ارائه داده است که پیش از این انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در بارسلونا مطرح شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که ستاره اروگوئه‌ای به پایان فوتبال خود نزدیک شده است اما او یک بار دیگر نشان داد که هنوز هم یک مهاجم با انگیزه و گلزن محسوب می شود.

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم

با تایید ترزیچ، سباستین هالر برای بازی با اتلتیکو مادرید در دسترس نخواهد بود. 

طرفداری | ادین ترزیچ در مورد دیدار سرنوشت‌ساز مقابل اتلتیکو مادرید صحبت کرده است. 

پس از شکست 2-1 در واندا متروپولیتانو، دورتموند در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. سرمربی زنبورها، ادین ترزیچ، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی حساس، با صحبت‌هایی که انجام داد، به تمجید از حریف خود پرداخت و از انگیزه بالای تیمش برای کسب پیروزی در این دیدار سخن گفت. ترزیچ گفته است:

مطمئن هستیم که هوادارانمان فردا شب یک جو فوق‌العاده در ورزشگاه ایجاد خواهند کرد و ما می‌خواهیم با ارائه یک عملکرد خوب از آنها قدردانی کنیم. اتلتیکو مادرید هفته گذشته ما را مجبور به اشتباه کرد، اما فردا شب همه چیز در دست دورتموند خواهد بود و می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. می‌دانیم که با حریفی باتجربه روبرو خواهیم شد، اما می‌خواهیم از همان ابتدا عملکرد خوبی داشته باشیم. وقتی مقابل تیمی مثل اتلتیکو بازی می‌کنید، بهای هر اشتباه را بلافاصله باید پرداخت کنید و مجازات شوید. واکنش نشان دادن و جبران اشتباهات گذشته بسیار مهم خواهد بود. هالر؟ او دوباره از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. با این حال، وضعیت باینو گیتنس امروز بهتر است و امیدواریم که امروز بتواند با تیم تمرین کند. سانچو نیز مشکلی ندارد و به تیم بازخواهد گشت.

ترزیچ در مورد جو وستفالن افزود:

ورزشگاه خانگی ما یکی از بهترین مکان‌های فوتبال محسوب می‌شود. ما دنبال پیروزی هستیم و مطمئنیم هواداران ما، جو فوق‌العاده‌ای رقم خواهند زد. 

سرمربی دورتموند در مورد مارکو رویس ادامه داد:

ما در پستی که او بازی می‌کند، یولیان برانت را داریم. شرایط بازی باعث تغییرات دیگری شد. این برای مارکو سخت بود، ما با هم صحبت کردیم. او مجبور نیست تصمیمات من رو قبول کند، فقط باید احترام گذاشته و ثابت کند که اشتباه کرده‌ام. به همین خاطر است که ما در لیست‌مان 26 بازیکن داریم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • لوییس سوارز و نابود کردن داوید لوییز! (15 آوریل، 2015) / فیلم
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • گل لوییس سوارز در دیدار مقابل کانزاس سیتی (کانزاس سیتی 2-3 اینتر میامی)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ خیرونا/ دیگر از شگفتی سازی خبری نیست + فیلم