Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی پر استرس و سنگینی بود و هر ۲ تیم محتاط بازی می‌کردند. تیم پرسپولیس تا یک سوم دفاعی حریف قطری خود به خوبی پیشروی کرد و ۲ موقعیت گلزنی اش با برخورد توپ به تیرک دروازه السد از دست رفت و در نهایت عیسی آل کثیر مزد زحمات خود را گرفت و گل برتری را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: السد تیم قدرتمندی است و مهاجمان خوبی هم در اختیار دارد، اما بازیکنان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از سد حریف قطری خود عبور کنند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

عربشاهی بیان کرد: به نظرم داور مسابقه در صحنه دادن کارت قرمز به نعمتی یک مقدار ضعیف عمل کرد و این بازیکن حقش نبود که از بازی اخراج شود. بازیکن السد حرفه‌ای گری کرد و از صحنه خطا دور شد و داور کارت قرمز را به نعمتی داد که به نظرم درست نبود.  

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: هر تیمی که در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار بگیرد بازی راحتی پیش رو ندارد و به نظرم پرسپولیس می‌تواند به فینال این رقابت‌ها راه یابد.  

او بیان کرد: تیم پرسپولیس لیاقت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بازیکنان این تیم زحمات زیادی کشیدند و هوشمندانه و حرفه‌ای بازی می‌کنند. همچنین بازیکنان جدید با سایر نفرات خیلی خوب هماهنگ شدند و کار‌های ترکیبی را به خوبی در زمین مسابقه انجام می‌دهند.  

عربشاهی در پایان گفت: من به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در مراحل بعدی هم به موفقیت دست یابد.  

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - السد صفر/ یحیی با گل عیسی به یک چهارم نهایی رسید

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم السد قطر ضیا عربشاهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا

4 نماینده کشتی فرنگی کشورمان به فینال راه پیدا کردند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده راهی دیدار رده بندی شد.

در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن 60 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  •  صعود مقتدرانه رستمی به فینال آسیا
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس