Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف تهران معتقد است: نوسان ارز باعث افزایش قیمت‌ها شده و فروشنده، چون گران می‌خرد ناچار است گران بفروشد! قیمت درج شده بر کالاها هم، مبنای نظارت و تصمیم گیری بازرسان ما است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قاسم نوده‌فراهانی در برنامه تیتر امشب با بیان اینکه همواره در سطح بازار تعدادی بازرس داریم برای نظارت بر قیمت ها، گفت: آنچه برای ما مهم است اینکه بحث گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم است که گرانفروشی در سطح عرضه به عهده بازرسان اصناف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تاکید کرد: ما همیشه واحد‌های صنفی را ملزم می‌کنیم تا کالایی را بدون فاکتور معتبر نخرند.

نوده فراهانی ادامه داد: دلیل این اقدام نیز اینست که قیمت درج شده بر کالا مبنای نظارت و تصمیم گیری بازرسان ما در مورد واحد‌های صنفی قرار می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران معتقد است: وقتی کالایی از یک قیمت مشخص ظرف چند روز بالاتر می‌رود مسئولیت آن بر عهده واحد صنفی نیست و واحد صنفی از سود متعارف خود نباید ریالی اضافه بگیرد.

او اعلام کرد: پرونده‌های ارجاعی به سازمان تعزیرات هم نتیجه بازرسی بازرسان اتاق اصناف است که در نوبت رسیدگی قرار می‌گیرند.

نوده فراهانی در ادامه متذکر شد: نوسان ارز باعث افزایش قیمت‌ها شده و فروشنده، چون گران می‌خرد ناچار است گران بفروشد!



مجتبی ماجد مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت در ادامه برنامه اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخشی از همکاران بازرس ما مشمول دورکاری شدند! برچسب ها: تنظیم بازار ، تشدید نظارت ، عرضه و تقاضا ، ارز دولتی ، دستگاه های ناظر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تنظیم بازار تشدید نظارت عرضه و تقاضا ارز دولتی دستگاه های ناظر قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان