Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین کنعانی زادگان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران تبریک می‌گویم و تشکر ویژه ای از کادرفنی دارم که برای این دیدار خیلی وقت گذاشته و آنالیز خیلی خوبی انجام دادند. روی نقاط ضعف و قوت حریف خیلی برنامه ریزی کرده بودیم و می‌دانستیم باید از کجا به السد ضربه بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شکر توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی سختی بود و به نظر من فینال غرب آسیا بود زیرا دو تیم ابرقدرت آسیا با هم بازی کردند. از موقعیت های خود به خوبی استفاده کردیم.

مدافع تیم پرسپولیس تصریح کرد: البته مقابل السد موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و فرصت‌ها را به تیر دروازه زدیم که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم این برد را به دست آوریم. جای هواداران‌مان که همیشه پشت پرسپولیس هستند خالی بود و بار دیگر از کادر فنی که صبح و شب برای ما وقت می‌گذارند تشکر می‌کنم.

کنعانی‌زادگان درباره اینکه آیا تصور می‌کند پس از برتری پرسپولیس مقابل السد ادامه راه برای این تیم آسان‌تر خواهد شد، توضیح داد: همانگونه که سرمربی پرسپولیس گفت وقتی در انتهای جدول گروه‌مان بودیم تمام دیدارها نقش یک فینال برای ما داشت. بازی با السد هم تمام شده و آن را فراموش می‌کنیم. تمرکزمان روی دیدار بعدی است. تیم‌هایی که به مرحله بعدی صعود می‌کنند قدرتمند هستند.

وی افزود: با این وجود ما هم تیم قدرتمندی هستیم که چهار سال است قهرمان لیگ برتر ایران می‌شویم و نایب قهرمان آسیا هم بوده‌ایم. بازی به بازی جلو می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم مجوز صعود به مراحل بعدی را هم کسب کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس کنعانی زادگان پرسپولیس کنعانی زادگان السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال