Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که کشورش در مقابل اقدام‌های ارمنستان، به طور همه‌جانبه از آذربایجان حمایت می‌کند.

وی با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود نوشت: «ارمنستان که فکر می‌کند از بن‌بست‌ها نفع می‌برد، باز هم پا از حد خود فراتر گذاشته است. ولی این بار پاسخ خود را در میدان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم در میدان هم در میز مذاکره در کنار آذربایجان عزیز هستیم».

چاووش‌اوغلو با بیان اینکه «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه با همتای آذربایجانی خود در این زمینه گفت‌وگو کرده‌ است، افزود: «من نیز هم با جیحون بایرام‌اف هم با سرگئی لاوروف وزرای امور خارجه آذربایجان و روسیه گفت‌وگو کردم».

وی همچنین افزود که با رؤسای مشترک سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز در تماس است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مولود چاوش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی ITF تکواندو راهی ارمنستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی تکواندو ارمنستان روز‌های نهم تا یازدهم فروردین ماه در شهر ایروان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با ۱۱ تکواندوکار برای شرکت در این مسابقات پنج شنبه راهی محل برگزاری مسابقات شد.   امیر قربانی، کیهان شریعتی، آراد باقری، طا‌ها احسانی، مانی خانی، عرفان شاه محمدی، آرین میناب شوشتری، محمد فرهمند، اهورا عباسی، ارشا تاخیره و سیاوش شاه محمدی ترکیب تیم ملی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.    محمد فاروقی به عنوان سرمربی، شورش امینی به عنوان مربی و دکتر مجتبی نظری نایب ربیس فدراسیون به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند. ­

دیگر خبرها

  • تحلیلگر ترکیه‌ای: با ناعادلانه‌ترین انتخابات روبرو هستیم
  • کلید استانبول به چه فردی می‌رسد؟
  • تیم ملی ITF تکواندو راهی ارمنستان شد
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌های آمریکا و غرب به اوکراین شد
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • آمریکا: اوکراین اخبار جنگ را سانسور می‌کند
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد