Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:27:20 GMT

شروع امیدوار کننده بارسلونا با «کومان»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۷۰۱

شروع امیدوار کننده بارسلونا با «کومان»

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب از هفته سوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه «نیوکمپ» به مصاف ویارئال رفت و با گل‌هایی که در نیمه نخست زده شد به برتری چهار بر صفر رسید.

این نخستین دیدار فصل بارسلونا بود، چراکه ۲ دیدار نخست این تیم لغو شد.

بارسلونا که پس از ناکامی در فصل گذشته با تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و بازیکنانش مواجه شده است، با هدایت «رونالدو کومان» هلندی با تغییر روش بازی نسبت به سال‌های گذشته، وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۵ کار تیمی زیبای بازیکنان بارسلونا و پاس دقیقه «جوردی آلبا» موجب شد تا «آنسو فاتی» با ضربه‌ای مهار نشدنی گلزنی کند.

چهار دقیقه پس از آن، «فیلپ کوتینیو» با پاسی عالی، «آنسو فاتی» را در موقعیتی عالی قرار داد و این مهاجم جوان به‌راحتی بازهم گلزنی کرد.

در دقیقه ۳۵، داور با تصمیمی سخت‌گیرانه برای بارسلونا اعلام پنالتی کرد تا «لیونل مسی» گل سوم کاتالان‌ها را به ارمغان آورد.

برتری کامل بارسلونا بر بازی ادامه داشت و در دقیقه ۴۵ ارسال «لیونل مسی» را «تورس» مدافع ویارئال به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد.

بازیکنان بارسلونا در نیمه دوم به حفظ توپ پرداخته و تلاش چندانی برای گلزنی دوباره نداشتند و از سوی دیگر تیم ویارئال نیز نتوانست از چند موقعیت نسبی خود به گل برسد.

در نهایت نخستین بازی رسمی بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان با پیروزی چهار بر صفر شد تا کاتالان‌ها شروع امیدوار کننده‌ای داشته باشند.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا آنسو فاتی رونالد کومان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا آنسو فاتی رونالد کومان لیونل مسی بارسلونا آنسو فاتی رونالد کومان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم