Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، بارسلونا میزبان ویارئال بود و به پیروزی 4 بر صفر دست یافت. البته این اولین بازی بارسلونا در این فصل محسوب می‌شد و آبی‌اناری‌ها در دو هفته گذشته به میدان نرفته بودند.

در این بازی فانی در دقایق 15 و 19، مسی از روی نقطه پنالتی 35 و تورس در دقیقه 45 گل به خودی به ثمر رساند تا عملا کاتالان‌ها اولین برد فصل خود را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویارئال هم اولین شکست خود را تجربه کرد، این تیم در 2 هفته ابتدایی به یک برد و یک تساوی دست یافته بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا لالیگا ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند

یکی از کهنه کار ترین بازیکنان لالیگا به زودی از فوتبال خداحافظی می کند. 

طرفداری | با تایید رسمی باشگاه اتلتیک بیلبائو، رائول گارسیا پس از پایان فصل جاری (24-2023) از فوتبال خداحافظی می کند. این مهاجم 37 ساله پس از 20 فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا، تصمیم به خداحافظی گرفت.

رائول گارسیا تمام دوران فوتبال خودش را در فوتبال اسپانیا گذراند. او در آکادمی اوساسونا (126 بازی) رشد کرد و مطرح شد تا اتلتیکو مادرید سال 2007، با پرداخت 13 میلیون یورو برای جذبش اقدام کرد. گارسیا در دو مقطع برای اتلتیکو مادرید (329 بازی) در طلایی ترین دوره این باشگاه بازی کرد و قهرمانی لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرد. او سال 2015 به اتلتیک بیلبائو پیوست و تا به امروز عضوی از این تیم است (356 بازی). 

افتخارات رائول گارسیا 1 قهرمانی در لالیگا 2 قهرمانی کوپا دل ری 2 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا 1 قهرمانی در لیگ اروپا 2 قهرمانی سوپرکاپ اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین