Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:08:11 GMT

۲ تن گوشت فاسد از یک سردخانه در ساوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۷۵۰

۲ تن گوشت فاسد از یک سردخانه در ساوه کشف شد

دکتر «داود سرمدی» به ایرنا، گفت: این اقدام در ادامه طرح های نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی انجام شد و کارشناسان شبکه دامپزشکی ساوه پس از کسب اطلاع از نگهداری مقادیری گوشت قرمز غیربهداشتی در یکی از سردخانه ها، اقدامات خود را آغاز کردند.  
 وی افزود: کارشناسان شبکه دامپزشکی با هماهنگی مرجع قضایی از این سردخانه بازدید و مقدار ۲ تن گوشت قرمز غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ساوه افزود: گوشت های فاسد پس از خروج از سردخانه، معدوم سازی شد.

دکتر سرمدی اظهار داشت: برای متخلفان دست اندرکار این اقدام غیربهداشتی پرونده ای نیز در حال تنظیم و ارسال  به مراجع قضایی است.

برچسب‌ها ساوه سازمان دامپزشکی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه سازمان دامپزشکی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساوه سازمان دامپزشکی کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی

جام جم آنلاین - خوزستان، ناصر عسکری فرد با اعلام این خبر گفت: در زمان اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ۱۹ اسفند ماه سال 1402 لغایت 21 فروردین ماه 1403 تعداد 13 هزار بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان صورت گرفته است.

 

 مدیرکل دامپزشکی خوزستان افزود: در این بازدید‌های بهداشتی بالغ بر 10 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک توسط کارشناسان بهداشتی استان ضبط گردید که از این مقدار بیش از 7 هزار کیلوگرم، برابر دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی حذف گردید.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از یک هزار و 300 تن گوشت قرمز و حدود 9 هزار و 500 تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت‌های شرعی و بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان تولید و وارد بازار مصرف گردید.

 

عسکری فرد با اشاره به پلمب 7 واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی گفت: این واحد‌های متخلف بهداشتی با حکم مراجع قضایی استان پلمب شدند.

 

مدیرکل دامپزشکی خوزستان تاکید کرد: هم استانی‌های گرامی در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز که تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان تولید می‌شوند خریداری نمایند و از خرید هرگونه گوشت و لاشه‌هایی که در کنار معابر و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند اکیدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • هزار و ۶۷۸ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در خراسان شمالی معدوم شد
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان
  • تعطیلی ۶ واحد عرضه فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در لاهیجان