Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:55:54 GMT

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۷۵۱

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات باشگاهی دسته دوم فوتسال ایران در حالی آغاز شد که امسال تیم دلسوختگان اهل بیت نماینده قم در این رقابت‌ها است، تیمی که سال گذشته نیز در این رقابت‌ها حضور داشت اما امسال به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول کشور است.

نماینده فوتسال قم که با هدایت یکی از چهره‌های جوان این رشته یعنی سیدعلی‌اصغر احمدی گام به بازی‌های این فصل گذاشته در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم مارون کهکیلویه و بویراحمد رفت و پس از 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر در مسابقه‌ای که چهار گل داشت، با تساوی دو بر دو از میدان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنان تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در این مسابقه مسعود داوودآبادی و مسعود عباسی بودند، در حالی که همین دو بازیکن سازنده گل‌های نماینده قم نیز لقب گرفتند تا با کسب یک امتیاز از نخستین مسابقه فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور آماده رویارویی با چهار حریف دیگر هم‌گروه خود شوند.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه پنجم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، آران و بیدگل، یزد و میبد در شهر میبد رقابت می‌کند، گروهی که بازی‌های آن تا چهارشنبه نهم مهر ادامه دارد تا رده‌بندی تیم‌ها مشخص شود.

در این گروه تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی سناتور میبد دیدار می‌کند، در حالی که تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران بازی‌های مرحله مقدماتی این دوره را در 6 گروه به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ دلسوختگان دلسوختگان اهل بیت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور

به گزارش خبرکزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تبم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.


مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت