Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز ما علاوه بر رصد آسمان کشور خودمان، آسمان منطقه را نیز رصد می‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، پروژه ۴۶ واحدی منازل سازمانی گروه پدافند هوایی زاهدان، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ صباحی فرد در این مراسم، با اشاره به دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در بحث سامانه‌های رادا، کشف و شناسایی دستاوردهای خوبی داشته ایم. در همین سال جاری و در هفته پدافند هوایی شاهد افتتاح و بهره برداری بیش از ۳۰ دستاورد بوده‌ایم که توسط دانشمندان این نیرو طراحی، تولید و وارد مدار عملیاتی شده است. بسیاری از این دستاوردها و تجهیزات پدافند هوایی، تجهیزات پنهان و غیر قابل رسانه‌ای شدن هستند و تنها تعداد محدودی از آنها رسانه‌ای شد.

وی افزود: امروز ما علاوه بر رصد آسمان کشور خودمان آسمان منطقه را نیز رصد می‌کنیم.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: ما امروز به این توانایی رسیده‌ایم که هر پرنده‌ای را در آسمان کشور و منطقه شناسایی و در صورت نیاز مورد اصابت قرار دهیم.

وی با اشاره به تفاوت خدمت در نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های جهان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی است و همه ما به این لباس مقدسی که پوشیده ایم افتخار می‌کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد نیروی پدافند هوایی ارتش امیر صباحی فرد هفته دفاع مقدس روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ صباحی فرد پدافند هوایی آسمان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد