Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:02:03 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۸۹۹

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جهانگیر رستم‌زاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام، اظهار داشت: اکنون بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در انبارهای پشتیبانی امور دام استان موجود است و متناسب با نیاز مردم به بازار عرضه می‌شود. 

وی افزود: مردم نگران کمبود مرغ کشتار روز در بازار نباشند زیرا این مشکل برطرف شده و اکنون هیچ مشکلی در راستای تامین مرغ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه حرکت زائران اربعین به سمت مهران داده نمی‌شود

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام، گفت: به منظور جلوگیری از ورود زائران اربعین به مرز مهران با هماهنگی طرف عراقی، گیت‌های ورود و خروج زائران بسته است.

وی افزود: زائرانی که قصد عزیمت به استان ایلام و مرز مهران را دارند آگاه باشند هیچ‌گونه اجازه تردد به آنها از طرف مسوولان پایانه مرزی مهران و زرباطیه عراق داده نمی‌شود.

۱۱۰ عنوان کتاب در ایلام چاپ شد

یونس قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: ۱۱۰ عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف امسال در این استان چاپ شده است.

وی افزود: این تعداد کتاب در قالب ۱۱۰ هزار جلد چاپ و منتشر شده است که غالب این آثار مکتوب با موضوع‌های عمومی هستند.

۹ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال زکات در«دهلران» جمع‌آوری شد

سید محسن موسوی امام جمعه دهلران، در نشست شورای زکات شهرستان دهلران، گفت: ۹ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال زکات در ۶ ماهه اول سال جاری در شهرستان دهلران جمع‌آوری شد.

وی افزود: بیش از هفت میلیارد ریال از این مبلغ یعنی ۷۸ درصد آن برای امور محرومان و نیازمندان در زمینه تامین جهیزیه، درمانی، تحصیلی، آزادی زندانیان، مسکن، معیشت و سایر موارد هزینه شد، ۲ میلیارد ریال دیگر یعنی ۲۲ درصد آن نیز صرف پروژه‌های عمرانی در زمینه مساجد، حسینه، خانه عالم، حوزه علمیه، کتابخانه، غسالخانه و سایر پروژه‌ها به کار گرفته شد.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام زائران اربعین اشتغال کتاب مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام