Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک طی یک گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است. 

این گزارش افزود: ترامپ در 10 سال از 15 سال گذشته هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است و علت آن نیز این بوده است که به سازمانهای مالیاتی گفته بوده که بیشتر از پولی که به دست آورده است ضرر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد