Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت برای پیگیری راه اندازی مجدد کارخانه سبلان پارچه اظهار کرد: این دیدار پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل با عنایت به آمادگی بانک ‌تجارت برای ادامه همکاری با کارخانه پس از ابلاغ رسمی ابطال رای ورشکستگی انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک تجارت و مدیریت فعلی هرنوع همکاری با صنایع استان را داشته و حمایت می‌کند و در این پرونده نیز اقدامات مثبتی از سوی بانک انجام شده است.

قرارداد مجدد همکاری با مالک سبلان پارچه

مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار با  اظهار تشکر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل و رئیس کل دادگستری استان مجدد پیگیری ابطال رای ور شکستگی را مطرح کرد.

دولت آبادی گفت: سرمایه بانک نزدیک ۱۱ سال بود که متوقف مانده بود و با این اقدام بسیار خوب رئیس قوه قضاییه این سرمایه به مدار اشتغال و تولید بر می‌گردد و مقرر شد پس از ابلاغ رسمی رای، مجدد قرار داد همکاری با مالک سبلان پارچه منعقد و قیمت ارز بر اساس مصوبه دولت و بانک مرکزی محاسبه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اعضای هیأت ‌مدیره را مامور انجام اینکار می‌کنم  تا با مشاور استاندار سریعاً عقد قرارداد را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اختلاف بانک تجارت با استان برمی‌گردد به سال ۸۸ و در حال حاضر بانک هیچ اختلافی با تولیدکننده ندارد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل سبلان پارچه سبلان پارچه بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل

مسعود ایرانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  گفت: عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو از شرایط بازار و برخی خلأ‌های نظارتی استفاده کرده و اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده بودند که با گزارش‌های مردمی جلوی این اقدامات گرفته شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از این متخلفان و افراد گرفتار در گران‌فروشی به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم شده و جلوی اقدامات خودسرانه گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نمونه این اقدام را افزایش غیرقانونی ورودی میدان میوه و تره‌بار و همچنین افزایش بی‌رویه کرایه آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز برخورد جدی با متخلفان انجام شد و تعدادی از این متخلفان نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ایرانی در مورد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری نیز افزود: با تصمیم شهرداری و مصوبه شورای شهر که به تأیید فرمانداری رسیده، افزایش ۴۰ درصدی را در کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل درون شهری در اردبیل شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به متخلفان هشدار داد که جلوی این تخلفات با جدیت گرفته شده و اهالی استان می‌توانند موارد تخلف را با سامانه تعزیرات حکومتی و یا صمت در میان بگذارند.

در این جلسه مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل نیز به افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌ها از اول اردیبهشت ماه در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ورودی تاکسی‌های گردشگری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و به ازای هر تقاطع ۷۵۰ تومان به این نرخ افزوده می‌شود.

عاطف محمدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تاکسی‌های خطی نیز به ازای هر مسیر مبلغ هفت هزار تومان تعیین شده و دریافت هر مبلغ بالاتر از این رقم تخلف محسوب شده و با مرتکبان به تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همکاران بازرسی ما در سطح شهر آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلف رانندگان تاکسی هستند و در صورت مشاهده تخلف هموطنان از طریق تلفن ۳۳۶۳۶۰۰۴ و ۵ می‌توانند تخلفات را با اعلام کد تاکسی گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • خبرهای جدید از کارخانه پرماجرای «سیمان خرم‌آباد»
  • آمادگی گلبالیست‌های اردبیلی برای حضور در پارالمپیک پاریس