Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، برخی منابع محلی، مدعی شده‌اند جسد کشف شده متعلق به یک فرد غیر بومی اهل کرمانشاه بوده که توسط همسرش به قتل رسیده است.
منبعی محلی در این خصوص گفت : همسر به علت اختلاف اختلافات خانوادگی ، همسرش را در ویلای شخصی خود به قتل رساند و سپس جنازه را در ویلا رها کرد
او ادامه داد: از طریق بستگان مقتول شنیده شده، وی به کشور عراق متواری گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت : سن تقریبی این زوج حدود ۴۰ سال است.
این فرد آگاه ادامه داد: پس از ۱۵روز وی به برادر همسرش پیامک داده و موضوع فوت خواهرشان را به آنها درمیان گذاشته است .
گفتنی است پس از حضور پلیس و انتقال جسد به مراجع قانونی و یکی از همسایگان نیز جهت ارائه توضیحات بازداشت شد.
تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و مطالب گفته شده صرفا شنیده هایی از افرادی محلی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قتل عراق پلیس اخبار حوادث کشف جسد فومن ویلا یک زن عکس ایران پسر فیلم اخبار تهران تلگرام کرونا داماد ماه دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز خبری منتشر شد که یکی از افرادی که در راستای طرح حجاب و عفاف دستگیر شده است، در مرکز پلیس امنیت اخلاقی (وزرا) درگذشته است، اما طبق جدیدترین اخبار از یک منبع آگاه در این اتفاق یک متهم که از جمله اراذل و اوباش بوده فوت شده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد، اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

وی در پایان عنوان کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی توسط پلیس پایتخت بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • راه شهید فهمیده ادامه دارد
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند