Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور وعده داد: در صورت تکمیل پروژه های ورزشی میزبانی برخی مسابقات کشوری و اردوهای تیم های ملی را به استان سمنان واگذار کند.

سید محمد شروین اسبقیان ، رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در دیدار با خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های ورزشی استان اظهار کرد: در بازدید از مجموعه ی ورزشی معلولان و جانبازان استان و تماس با مدیر شرکت توسعه ورزشی کشور از ایشان درخواست کردیم تا در تکمیل و تجهیز این مجموعه تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حمایت دولت از ورزش معلولین افزود: مصوبه ی شورای انقلاب فرهنگی پیرامون ورزش جانبازان و معلولان با امضای رئیس جمهور به تمامی دستگاهها ابلاغ گردیده و لازم الاجراست.‌

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: در قوانین جدید، باشگاههای ورزشی جدیدالاحداث مکلف به تامین امکانات و انجام تمرینات ورزشی برای حداقل یک یا دو رشته ی ورزشی جانبازان و معلولان هستند.   

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به ورزش معلولان در استان گفت: از سرپرست ورزش و جوانان استان انتظار داریم با تشکیل شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار ، دستگاههای اجرایی استان را نسبت به مساعدت در توسعه ورزش همگانی جانبازان و معلولان توجیه و تشویق نماید.

اسبقیان اظهار کرد: در صورت تکمیل پروژه ورزشی جانبازان و معلولان استان ، فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین آمادگی دارد تا پس از ریشه کنی ویروس کرونا نسبت به ایجاد اردوهای تیمهای ملی جانبازان و معلولان و برگزاری مسابقات کشوری در استان سمنان اقدام کند.

وی یادآوری کرد: حضور معاون استاندار و مدیران کل بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نشان از اراده ی قاطع استان برای رفع مشکلات جانبازان و معلولان دارد .‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فدراسیون جانبازان و معلولان استان سمنان جانبازان و معلولان تکمیل پروژه استان سمنان ی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال