Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس سوارز امروز در اولین بازی خود برای اتلتیکومادرید نمایش فوق العاده‌ای داشت و توانست دو بار گلزنی کرده و یک پاس گل نیز ارسال کند. بسیاری زوج دیگو کاستا و لوییس سوارز را مایه عذاب مدافعان تیم‌های حریف می‌دانند و حالا مهاجم قدیمی اتلتیکو اظهارنظری خنده دار دراین رابطه داشته است.

دیگو کاستا گفت: «من لوئیس سوارز را دوست دارم و سبک بازی او واقعا خوب است، حالا یکی از ما گاز می‌گیرد و دیگری لگد می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا بارسا اجازه جدایی به سوارز داده و البته این تصمیم آنهاست. لوییس سوارز روحیه‌ای مبارزه طلبانه برای کسب عناوین دارد و من امیدوارم بتوانیم جام‌های زیادی برای هواداران کسب کنیم. حقیقت این است که در ما در فصولی که قهرمان شده ایم همیشه بازیکنان بزرگی مانند داوید ویا، آدریان لوپز و رائول گارسیا را در اختیار داشتیم. سه بازیکن مهم از اتلتیکو جدا شدند و سه بازیکن دیگر وارد به جمع ما پبوستند می‌توانند در هر تیمی بازی کنند. حالا رقابت عادلانه‌ای وجود دارد و شما باید رقابت کنید.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال لوییس سوارز اتلتیکومادرید دیگو کاستا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم