Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: پیش از صدور حکم جلب در سفر بوده‌ام، خودم را تابع قانون می دانم پس از بازگشت از سفر به دادستانی مراجعه خواهم کرد.

به گزارش مشرق، سید میثم موسوی اجاق عضو شورای شهر کرمانشاه پس از انتشار مصاحبه دادستان استان در خصوص صدور حکم جلب برای وی، در تماسی تلفنی با یک خبرنگار اظهار داشت: بنده چند روز پیش بدلیل فشارهای وارده به مشهد مقدس سفر کردم و امروز متوجه شدم که دادستانی ابلاغیه‌ای را جهت حضور بنده به دادسرا صادر و بدلیل عدم حضور حکم جلب صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده هم بعنوان یک عضو شورای شهر و هم بعنوان یک شهروند تابع قانون بوده و به محض بازگشت از سفر مشهد مقدس به دادسرا مراجعه خواهم کرد و هرآنچه که دادستان محترم بفرمایند تابع خواهم بود.

این عضو شورای شهر بیان کرد: بنده خود از خانواده شهدا بوده و حتی پس از آن مشاجره با همسر شهید چادر ایشان را بوسیدم و هیچ گاه خود را خارج از قانون، نظام و انقلاب ندانسته و نخواهم دانست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بازداشت کرمانشاه حکم دادستانی شورای شهر کرمانشاه دستگیری عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز