Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «احداث پل دوربرگردان سه راهی فردوسی مشهد، گره‌گشای ترافیک است» ثبت کردند و خواستار پیگیری این موضوع بودند.

مدیر روابط عمومی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در سال گذشته مطالعات احداث پل دوربرگردان سه راه فردوسی توسط مشاور انجام شده است و کارهای مطالعاتی و طراحی تقاطع غیرهمسطح شبدری این سه راهی مانند میدان قائم مشهد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید بخت‌آزما با بیان اینکه بعد از طی مراحل مطالعاتی و طراحی، این پروژه توسط مشاور وارد مرحله تصویب می‌شود، بیان کرد: شورای عالی ترافیک استان و کمیته‌های فنی باید پروژه مذکور را تصویب کند و بعد از آن وارد مرحله تعیین بودجه و پس از تصویب بودجه و اولویت‌بندی این طرح وارد فاز اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح مذکور در شرایط کنونی در مرحله طراحی و طی سیر مطالعاتی خود است و چند مرحله دیگر را باید سپری کند تا وارد فاز اجرایی شود، از همین رو پیش‌بینی می‌شود امکان عملیاتی شدن این طرح در سال جاری امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه هم‌اکنون در شهرداری مشهد اولویت‌های سنگین‌تر و مهم‌تری در داخل شهر نسبت به سه‌راه فردوسی وجود دارد، متذکر شد: تصمیم جهت احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بر اساس اولویت‌ها و نیازها و اقتضائات شهری، بودجه‌‌بندی و جهت اجرای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

بخت‌آزما با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح وابسته به عوامل و پیش نیازهای مختلفی وابسته است، تصریح کرد: از جمله این پیش نیازها می‌توان به آمار تعداد تصادفات اتفاق افتاده در محل، تعداد دسترسی‌های موجود و طرح‌های مصوب آن اشاره کرد.

وی با اشاره به تصویب طرح‌‌های بولوار شاهنامه و توس از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری بیان کرد: با توجه به اینکه برای احداث هر تقاطع غیرهمسطح در شهر به بودجه‌های کلان نیاز است، از همین رو به راحتی نمی‌توان در خصوص احداث آن تصمیم گرفت و باید تمام عوامل مهیا باشد تا یک پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح تصویب و اجرا شود.

مدیر روابط عمومی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اعضای اصلی شورای ترافیک استان، پلیس راهور است در صورتی که پلیس وقوع تصادفات و ایجاد گره‌های ترافیکی در این منطقه را تأیید کند، می‌تواند از احداث طرح مذکور حمایت و اجرای آن را جزو اولویت‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: تقاطع غیرهمسطح شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده است و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.   محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می کرد اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.   وی بیان کرد: در پی گشتهای مشترک و تشدید بازرسی ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد و سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.   صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب