Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، بیت‌ مرحوم آیت‌الله ممدوحی در اطلاعیه‌ای و همزمان با ایام عزاداری ماه صفر از رهبرمعظم انقلاب اسلامی و مردم ایران از اظهار همدردی و پیام های تسلیت آحاد مردم قدردانی کردند.

متن کامل این اطلاعیه به‌شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

اکنون که روح ملکوتی عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله ممدوحی رحمةالله علیه پس از یک دوره بیماری همزمان با سال روز شهادت حضرت رقیه(س) میهمان حضرتش گشت ضمن اظهار رضایت از قضا و قدر الهی و درخواست رحمت پرودگار و علو درجات برای روح پر فتوح حضرت آیت الله حاج حسن ممدوحی، از همه مقامات کشوری، لشکری و علمی حوزه و دانشگاه، که بزرگوارانه پیام تسلیت فرستادند؛ به ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی و مراجع عظام تقلید مد ظلهم العالی تقدیر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از رؤسای قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه زید عزهم و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح زید عزه و تولیت معزز آستان مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها و همه نهادها؛ به ویژه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مجلس خبرگان، جامعه روحانیت مبارز، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز همه عزیزانی که تشریک مساعی نموده و در مراسم تشییع در شرایط خاص کنونی، با رعایت اصول بهداشتی حضور صمیمانه داشتند؛ علی الخصوص حضرت آیت الله العظی نوری همدانی مد ظله العالی که قبول زحمت فرموده و بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند تشکر ویژه داریم.

همچنین از حضرات آیات کعبی، مقتدایی، مؤمن و محمدی عراقی زید عزهم و بیوت حضرات آیات شبیری زنجانی، محفوظی، شاه آبادی و ... سپاسگزاری مینماییم.

بیت مرحوم آیت الله حاج شیخ  حسن ممدوحی
ششم مهر ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حضرت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری

 آیت الله علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده انجام شود و حتماً به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

وی افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه‌های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیاز‌های خرد مردم در قالب تسهیلات قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و حمایت از آنان باید ادامه داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه توجه جدی به پروژه‌های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می‌شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می‌شود.

در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک‌ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی‌تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این بانک در راستای خدمت به مردم پرداخت.

منبع:خبرگزاری حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش