Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور الکساندر نوری در استقلال منتفی شد. این ادعای روزنامه فرهیختگان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام الکساندر نوری مربی ایرانی آلمانی از مدتها قبل به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود و برخی رسانه‌ها از توافق نهایی استقلال با او خبر داده بودند منتهی هفته گذشته بود که روزنامه ایران‌ورزشی اعلام کرد احتمال منتفی شدن حضور نوری در استقلال وجود دارد و امروز هم روزنامه فرهیختگان پرونده نوری و استقلال را بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده الکساندر نوری به محض ورود به تهران در جلسه‌ای در هتل آزادی با نمایندگان باشگاه استقلال شرکت کرد تا مذاکرات به صورت رسمی برای سپردن سکان هدایت آبی‌پوشان به نوری آغاز شود. . درحالی که طبق اصول و قواعد مذاکرات این‌چنینی حداکثر تا ۴ نفر از عوامل باشگاه ازجمله مدیرعامل، معاون نقل‌وانتقالات و نهایتا مدیر اقتصادی یا نماینده اسپانسر در جلسه حضور پیدا می‌کنند اما در جلسه مذاکره با نماینده نوری حدود ۱۴ نفر از مسئولان رسمی و غیررسمی باشگاه در مذاکرات حضور پیدا کردند.

دلیل اصلی منتفی شدن نوری، البته این مساله نبوده و بحثهای مالی هم در این قضیه تاثیرگذار بوده است. ادامه گزارش فرهیختگان را بخوانید: از همان ابتدا هم با وجود آنکه طرفین در بسیاری از مسائل به توافق رسیده بودند اما برخی مساله‌های بنیادی مثل دستمزد ریالی یا ارزی و نحوه و زمان پرداخت همچنان در مذاکرات لاینحل مانده و درنهایت هم برخی اشکالات فنی و در کل فراهم نبودن زمینه‌های حرفه‌ای در باشگاه استقلال این کار را تا جایی پیش برد که درنهایت سبب شد تا نوری به درخواست استقلالی‌ها پاسخ منفی بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکساندر نوری استقلال استقلال الکساندر نوری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس

۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد. 

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است. 

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • نتیجه جلسه مهم شورای عالی کار؛ آیا دستمزد ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد؟
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت