Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مرکز استان امکان کمک به دیگر شهرها را ندارد، گفت: کاهش سن بیماران کرونایی در کاشان نگران‌کننده است. - اخبار استانها -

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه عوامل معاونت درمان در زمان‌های اعلام شده در دسترس هستند، اظهار داشت: شهروندان داوطلب اهدای پلاسما می‌توانند با شماره 55442015 و 55444016 تماس بگیرند؛ ممکن است به دلیل تعدد تماس شماره تلفن اِشغال باشد اما همواره همکاران در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز نگرانی در خصوص کاهش سن بیماران بدحال کرونایی افزود: در حال حاضر بیمار 34 ساله بدحال است اما قبلا بیماران بدحال را افراد مسن شامل می‌شوند و این موضوع خوبی نیست و برهمین اساس لازم است تا شهروندان بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سمنان| کرونا ورزش جانبازان و معلولان را تعطیل نکرده استروند صعودی کرونا در اغلب استان‌‌های کشور؛ افزایش موارد ابتلا به کرونا نتیجه کاهش رعایت اصول بهداشتیافزایش بی‌سابقه شیوع کرونا در قزوین؛ تخت خالی در بیمارستان‌ها نداریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر اعمال محدودیت‌های کرونایی ابراز داشت: لازم است تا شهروندان بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ورزند و اگر این مهم محقق نشود وضع از این حالت نیز بدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مرکز استان نیز خوب نیست و با بحران مشابه استفند سال گذشته رو به رو است، گفت: مرکز استان اصفهان سه بیمارستان بزرگ خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده است و بر همین اساس شرایطی که بخواهد به دیگر شهرهای استان اصفهان کمک بکند، ندارد.

انتهای پیام/801/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • هوای ۵ شهر اصفهان سالم است/ شاخص کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است