Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:10:54 GMT

عبور از روزهای سخت کرونایی با چاشنی آنفلوآنزا 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۴۳۱۱

عبور از روزهای سخت کرونایی با چاشنی آنفلوآنزا 

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رعایت هشدارهای بهداشتی را در کاهش شدت خطرات ناشی از آنفلوانزا و شیوع موج سوم کرونا را مورد تاکید قرار داد.

دکتر"علی اصغر خیرخواه" در گفت و گو با ایسنا ضمن هشدار جدی نسبت به تبعات بی توجهی ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و همزمانی شیوع موج سوم کرونا و آنفلوآنزا گفت: متاسفانه شاهد بی توجهی مردم نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی هستیم که تبعات آن را طی دو هفته آینده خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست بجای دغدغه تامین واکسن آنفلوآنزا به توصیه های بهداشتی عمل کنند و افزود: رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از ابتلای به کرونا و آنفلوانزا تاثیر مستقیم دارند و انتظار است مردم به جای اینکه منتظر واکسن آنفلوانزا باشند، بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

خیرخواه از پیگیری های لازم برای تامین واکسن آنفلوآنزا برای گروه های تعریف شده و پرخطر نیز خبر داد و گفت: پیگیری های لازم برای تامین واکسن مورد نیاز صورت گرفته است و مردم دغذغه تامین واکسن را نداشته باشند و میزان پیشنهادی به مراتب نسبت به سال گذشته بیشتر است و راحت تر از قبل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به روزهای سخت کرونایی طی هفته های آینده هشدار داد و اظهار کرد: اگر مردم سه اصل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها را کمرنگ انجام بدهند روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

خیرخواه با یادآوری تبعات ناشی از شیوع موج دوم و عدم رعایت توصیه های بهداشتی گفت: اینکه مردم با توجه به شیوع کرونا و آنفلوآنزا نسبت به تهیه واکسن حساس شده اند بدانند که به صرف استفاده از واکسن از روزهای سخت قابل پیش بینی نمی توانیم عبور کنیم اما با رعایت پروتکل های بهداشتی هم از ابتلای به آنفلوانزا و هم کرونا پیشگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس آنفلوآنزا توصیه های بهداشتی تامین واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!