Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از شب گذشته به دلیل نفوذ پرفشار سطح زمین و جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده شد؛ بنابراین طی چهار روز آینده آسمان استان غالباً نیمه‌ابری، در ساعات اولیه صبح و در طول شب‌ها ابری و مه‌آلود همراه با هوای نسبتاً سرد پاییزی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز دوشنبه دمای هوا کاهش داشته و هوای نسبتاً سرد در ساعات شبانه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا روز پنجشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در خصوص تنظیم دمای واحدهای صنعتی حساس به مانند گلخانه‌ها، دامداری‌ها و کندوی زنبور عسل) توصیه می‌گردد.

از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با افزایش نسبی دما در سطح استان خواهد بود.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا دما زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد