Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم کرج در مجلس از صادرات کیت تشخیص کرونا از یک واحد دارویی البرز به ۱۸ کشور خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا عباسی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرج با بیان اینکه مردم از عملکرد برخی مسئولان ناراحت هستند،اظهار داشت: مردم به عملکرد مسئولان اشراف دارند و عملکرد مسئولان را به دقت رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم کرج فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراقب بود که با طرح موضوعاتی مانند دنا پلاس و واکسن زیر پای مجلس پوست خربزه نیندازند، بیان کرد: مردم از نماینده انتظار عمل دارند و در صورت وعده و وعید و عدم انجام قول‌ها پاسخ نماینده را در چهار سال بعد می‌دهند.

عباسی با بیان اینکه مشکلات و مسائل مردم را در شهرستان‌ها در مساجد پایه گذاری کردیم و در مساجد به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنیم،عنوان کرد: البرز مشکلات زیادی دارد و برخی مشکلات استان البرز باید در سطح ملی پیگیری شود.

تحویل کیت تشخیص پادتن کووید19 از سوی سازمان جهانی بهداشت به ایراندولت کیت‌های آزمایشگاهی کرونا را برای پاییز ذخیره کندموفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس 19 ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید

عباسی با بیان اینکه در 10 سال گذشته 500 هزار نفر به جمعیت استان البرز اضافه شده است،ادامه داد: علی رغم این میزان مهاجرت زیر ساخت لازم برای مرکز استان البرز فراهم نشده است.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوب دولت باید مورد حمایت قرار گیرد،گفت: استان البرز یکی از استان‌های کشور بود که در حال حاضر شش برابر تراکم جمعیتی نسبت به زمین‌های کشاورزی دارد و نیاز است که کشاورزی استان البرز به سمت دانش بنیان هدایت شود.

منتخب مردم کرج با بیان اینکه  باید ثابت کنیم که به دنبال کار برا رفع مشکلات مردم هستیم،ادامه داد: استان البرز ظرفیت‌های زیادی در حوزه دارویی و بخش تولید دارد و یکی از واحد‌های دارویی استان در حال حاضر با توان و دانش فنی  به 18 کشور کیت تشخیص کرونا صادر می‌کند و این در حالی است که چندین ماه از نمود و بروز کرونا می‌گذرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز کیت تشخیص مردم کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • سندروم پس از کرونا چیست؟