Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو خلیلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از سال گذشته مقرر شد تمام خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می‌کنند در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی کنند که بر همین اساس توزیع الکترونیکی نفت سفید شکل گرفت.

وی گفت: با تغییر نرخ و اعمال سهمیه بندی بنزین از سال گذشته مصرف گاز مایع در کشور تغییر کرد و مردم برای خودروها از گاز مایع استفاده می‌کنند که نهایتا به منظور عرضه هدفمند و قانونمند و برای اینکه گاز مایع بدست مشتریان واقعی برسد و بحث توزیع الکترونیکی نفت سفید نیز تسریع شود نام‌نویسی گازمایع با زیرساخت نفت سفید انجام شد و شرایط را برای مصرف کنندگان گازمایع بوجود آورد که با کارت بانکی خود بتوانند سهمیه‌های تعیین شده را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: برنامه‌ریزی مدونی با همکاری حوزه معاونت اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان صورت گرفته و تیمی تشکیل شده تا توزیع گازمایع به صورت مرتب نسبت به گذشته انجام و قیمت مصوب رعایت و از عرضه خارج از شبکه نیز جلوگیری شود.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان تقریبا بیش‌از یک سوم خانوارهای مصرف کننده گاز مایع در ایران را به خود اختصاص داده و از ۲ سال پیش که طرح گازکشی در زاهدان آغاز شده تقریبا ۴۰ هزار خانوار گازدار شدند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سالجاری به همین میزان نیز کنتور گاز دریافت و از مصرف نفت سفید جدا می‌شوند.

خلیلی گفت: هم‌اینک ۴۵۰ هزار خانوار زیر پوشش منطقه نفتی زاهدان در سامانه تجارت آسان نام‌نویسی که حدود ۸۵ درصد آنان نفت سفید و ۲۰ درصد گازمایع خود را با کارت بانکی که در سیستم تعریف شده دریافت کردند.

وی افزود: به منظور تحقق جذب ۱۰۰درصدی سهمیه نفت سفید، این سهمیه تا پایان مهر تمدید اعتبار شده است. 

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زاهدان اظهارداشت: تاکنون ۱۶۴ هزار خانوار ساکن زاهدان نیز در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید نام‌نویسی کردند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی سیستان و بلوچستان زاهدان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور هزار خانوار نام نویسی نفت سفید گاز مایع ملی پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی