Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به میزبانی تبریز در دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اسلحه ریکرو  اظهار کرد: این اردو با حضور ۱۰ ورزشکار از ششم تا شانزدهم مهر ماه جاری در استادیوم ورزشی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

کاظم قبادی افزود: بعد از برگزاری اردوی سوم تیم ملی تیراندازی با کمان که مکانش بعدا، توسط فدراسیون تیراندازی با کمان مشخص خواهد شد، چهار نفر از آقایان و چهار نفر از بانوان از این اردو ها انتخاب شده و سال بعد به مسابقات چین و فرانسه اعزام خواهند شد تا سهیه تیمی المپیک را همان طور که سهمیه انفرادی را توسط میلاد وزیری کسب کردیم، به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی با بیان اینکه سه نفر از اعضای ثابت تیم ملی تیراندازی با کمان متشکل از میلاد وزیری، صادق اشرفی و شیوا شجاع مهر از شهرستان تبریز هستند، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با برگزاری دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در شهرستان تبریز، امکان حضور ۱۲ نفر از تیراندازان نوجوان و جوان مستعد استان در کنار تیم ملی را فراهم کنیم تا از رهنمود های سرمربی تیم ملی و تجارب بازیکنان این تیم بهره برده و در صورت صلاحدید سرمربی و دعوت به تیم ملی در اردو های بعدی از این عزیزان استفاده شود.

وی در خصوص میزبانی تبریز برای دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار کرد: هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی شدیدا برای این میزبانی پیگیر بود، زیرا معتقد هستیم تیم ملی هر کجا حضور داشته باشد، آورده ای خواهد داشت و این آورده معنوی برای استان ما به این شکل است که تیراندازان جوان استان دوش به دوش اعضای تیم ملی تیراندازی خواهند کرد و ارزیابی می شوند.

قبادی، دومین آورده این میزبانی را حضور مربی استان در کنار تیم ملی عنوان کرده و گفت: بابک مصباح، مربی تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با حضور در کنار سرمربی تیم ملی از تجارب ایشان استفاده کرده و امیدواریم در آینده ای نزدیک جزو کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان شود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از وقفه هفت ماهه ای که به دلیل شیوع کرونا در تمرینات تیم بهدوجود آمد، توانستیم با کسب مجوز از ستاد ملی کرونا دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان را در شهرستان تبریز برگزار کنیم.

مجید میررحیمی عنوان کرد: این اردو با دعوت از ۱۰ نفر از بازیکنان تیم ملی تیراندازی با کمان که در اردوی اول در جزیره کیش حضور داشتند، در تبریز شروع شده تا شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار بگیرند و در پایان اردو دوباره هدف گذاری خواهد شد.  

وی هدف از برگزاری اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان را ایجاد انگیزه از دست رفته بیان کرد و گفت: وقفه اجباری در تمرینات باعث شده تا بچه ها هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جسمانی افت پیدا کنند که این کار ما را با مشکل روبرو کرده است؛ تمرینات انفرادی در زمان کرونا و قرنطینه نتوانسته کمانداران را در اوج نگه دارد، لذا امیدواریم با برگزاری این اردو ها بچه ها به شرایط قبلی و آرمانی خود دست پیدا کنند تا انشاالله با کسب سهمیه تیمی آقایان و بانوان با دست پر وارد مسابقات المپیک شویم.

میررحیمی در خصوص سطح کمی و کیفی مکان مسابقات اضافه کرد: زمین چمن این ورزشگاه در حد استاندارد است و نزدیکی اسکان بچه ها به محل تمرین از امتیازات دیگر این ورزشگاه می باشد و از مسئولین هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی تشکر می کنم که در تلاش هستند تا شرایطی مطلوب را برای تیم ملی فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان در مورد مکان سومین اردوی تیم ملی اظهار کرد: بدلیل نبود امکانات لازم در شهر تهران فعلا امکان برگزاری سومین اردو در این شهر نیست، ولی بعد از اتمام خوابگاه در سایت تخصصی تیراندازی با کمان شاید محل اردوی بعدی شهر تهران باشد و در صورت همزمانی با فصل سرما طبق روال سال های قبل محل اردو مناطق جنوبی کشور خواهد بود. 

وی خروجی این اردو را انتخابی درون اردویی عنوان کرد و افزود: برگزاری این اردو ها تلاشی برای برطرف کردن مشکلات فنی و تکنیکی بازیکنان بوده و همچنین برطرف کردن نقص در تجهیزات بازیکنان می باشد.

سرپرست تیم های ملی تیراندازی با کمان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه برگزاری اردو های تیم ملی برای اولین بار در هر شهری با کاستی هایی روبرو می شود، ولی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با همراهی با تیم ملی تا به حال این کاستی ها را جبران کرده و در ادامه نیز این چنین خواهد بود.

شیوا شجاع مهر از اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان نیز به ایرنا گفت: بهترین امتیاز این ورزشگاه نزدیکی خوابگاه بچه ها به زمین تمرین است که در این شرایط کرونایی بسیار اهمیت دارد و جا دارد از هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی بابت انتخاب محل تمرین تشکر کنم.

شجاع مهر که از ۶ سال قبل در رشته تیراندازی با کمان اسله ریکرو فعالیت دارد، گفت: از سه سال قبل عضو تیم ملی هستم و الان در دومین اردوی تیم ملی که در شهر خودم تبریز برگزار می شود، حضور دارم و از این مورد خوشحال هستم و امیدوارم دیگر بازیکنان با تجربه و خاطره ای خوش شهر تبریز را ترک کنند.

وی سطح برگزاری دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان را خوب توصیف کرد و گفت: از هیات تیراندازی با کمان استان تشکر می کنم که با ایجاد شرایطی خوب باعث شده تا هیچ تفاوتی با اردوهای دیگر را لمس نکنیم.

صادق اشرفی، دیگر عضو تیم ملی تیراندازی با کمان نیز اظهار کرد: دومین اردوی تیم ملی از امروز در شهر تبریز برگزار می شود؛ با انرژی مضاعف کارمان را آغاز کردیم و امیدوارم تا پایان اردو این انرژی همچنان در بین بازیکنان وجود داشته باشد.

وی در مورد سطح  اردو در تبریز خاطرنشان کرد: همیشه هر اردویی با نواقصاتی همراه می باشد ولی چون این اردو برای اولین بار در شهر خودم تبریز برگزار می شود، شخصا احساس راحتی زیادی دارم و از تلاش های شبانه روزی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی تشکر می کنم.

اشرفی تا به حال مقام چهارم تیمی مسابقات آسیایی، مدال طلا و نقره مسابقات کشور های اسلامی جهان و همچنین سه بار عنوان قهرمانی فینال فینالیست های ایران را کسب کرده است.

امین پیرعلی، دیگر عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشور نیز به ایرنا گفت: از سال ۹۳ پیراهن تیم ملی را بر تن دارم و امیدوارم با برگزاری این اردو ها به شرایط فنی آرمانی دست یابیم و در نهایت با تیم کامل به مسابقات المپیک اعزام بشویم.

وی در مورد تمرینات انفرادی و گروهی تیراندازی با کمان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا مدتی تمرینات خانگی را دنبال کردیم، ولی تمرینات گروهی به مراتب بهتر از انفرادی می باشد ، زیرا فرد را از لحاظ آمادگی و انگیزه ای بیشتر درگیر می کند و همچنین بدلیل تغییر تکنیک هر بازیکن حضور مربی در کنار تیرانداز الزامی است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تیراندازی با کمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون تیراندازی با کمان اخبار کنکور دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان سرمربی تیم ملی تبریز برگزار اردو ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس امامی سهمیه المپیک را کسب کرد

یونس امامی سهمیه المپیک را کسب کرد.

طرفداری | یونس امامی سهمیه المپیک گرفت.

یونس امامی در مرحله نیمه نهایی انتخابی کشتی آزاد المپیک به پیروزی رسید و سهمیه کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • یونس امامی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم