Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی طباطبایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با غربالگری انجام شده ۱۱۸ مادر باردار دارای علائم کرونا شناسایی و به مراکز منتخب ارجاع داده شدند.

وی افزود: همزمان با مرحله سوم غربالگری ویروس کرونا که به صورت غیرحضوری از مرداد در سیستان و بلوچستان آغاز شده تاکنون بیش‌از یک میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نظر علائم این ویروس مورد بررسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در مرحله سوم غربالگری ۳۶۸ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب ۱۶ ساعته ارجاع شده و از طریق پزشک مستقر در مرکز مورد ویزیت قرار گرفتند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تماس تلفنی جهت انجام غربالگری ویروس کرونا با شماره ۴۰۳۰ انجام می‌شود از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده شماره بر روی صفحه تلفن همراه خود حتما پاسخگو باشند.
طباطبایی خاطرنشان کرد: قبل از این مرحله در ۲ مرحله قبلی غربالگری کرونا انجام شده و بیش‌از ۲ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد غربالگری تلفنی کرونا قرار گرفتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه وشهرسازی استان در بازدید از عملیات ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان با اشاره به تاثیر ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان بر توسعه استان از طریق کریدور شمال - جنوب و نیز کاهش تلفات جاده‌ای گفت: سال ۱۳۹۹ قول دادیم که ساخت بزرگراه را در این محور سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

عطاء اله اکبری  افزود: دستاورد‌های اخیر در این محور ترانزیتی استان در حالی محقق شد که همزمان در تمام مسیر‌های بین شهری و بین استانی تکمیل شبکه بزرگراهی با همت مضاعف به منظور جبران عقب ماندگی‌های تاریخی این بخش استان مورد توجه قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشوارترین بخش ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان حدفاصل سه راهی دشتک تا تاسوکی بود که کمبود منابع آبی، طوفان‌های سهمگین شن و دمای بالای ۵۰ درجه کار را سخت و طاقت فرسا کرده بود وبا دوشیفت و حتی سه شیفت کردن کار به سرعت از منطقه بحرانی عبور و طبق برنامه طرح به شهرسوخته رسید.
اکبری اضافه کرد: درحال حاضر نیز ساخت بزرگراه در قطعه دو محور زابل- زاهدان به عنوان تنها قطعه باقیمانده این محور بطول ۲۳ کیلومتر در دوجبهه کاری در حال ساخت و تکمیل شدن است و همزمان هم از حدفاصل شهرسوخته تا پلیس راه زابل- زاهدان ونیز حد فاصل پلیس راه تا منطقه ورودی به دشت سیستان (لوتک) فرایند کار در حل انجام است.
وی اقدامات شده در تکمیل و بهره برداری از ۲۸۰کیلومتر بزرگراه در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل در سه سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد .
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هزینه ساخت یک کیلومتر بزرگراه در این استان در حال حاضر به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: طرح های راهسازی این اداره کل در تمامی محور‌های تحت پوشش در حالی فعال است که بدهی پیمانکاران از ۱۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.
وی تاکید کرد: همچنین در تداوم این رویکرد تا سه سال آینده استان سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان خراسان جنوبی متصل خواهد شد و این فرآیند برای استان کرمان نیز برنامه ریزی دقیق شده است.

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان