Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در استان بوشهر به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال افتتاح است. - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران اظهار داشت: با تدابیر مقام معظم رهبری، طرح‌های محرومیت‌زدایی مورد توجه سپاه پاسداران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از تشکیل بانک اطلاعاتی مناطق محروم استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تمام نقاط محروم و صعب‌العبور  برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی شناسایی و در بانک اطلاعاتی سپاه استان بوشهر ثبت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های موردنیاز نقاط محروم استان بوشهر شناسایی، مورد موافقت مرکز کشور قرار گرفته و اجرایی شده است.

سردار رزمجو با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری تصریح کرد: امسال طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش 50 میلیارد تومان در استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال افتتاح است و برخی هم در دیگر مناسبت‌ها افتتاح می‌شود.

وی، تحویل 700 مسکن مددجویی کمیته امداد استان را یکی از این پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با هماهنگی کمیته امداد توانسته تاکنون یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد تکمیل کند و تحویل مددجویان دهد.

گروه‌های جهادی برای رسیدگی به بیماران کرونایی عازم بیمارستان‌های استان بوشهر می‌شوند بسیج سازندگی 24 میلیارد تومان به طرح‌های محرومیت‌زدایی استان بوشهر اختصاص داد کارگروه‌های تخصصی سپاه استان بوشهر برای اجرای طرح‌های "جهش تولید" تشکیل شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ساخت پل‌ها، راه‌های مواصلاتی، خانه‌های عالم، ترمیم و بازسازی مساجد، مدارس، طرح‌های آبخیزداری و آبرسانی را از جمله پروژه‌های اجرایی‌شده دانست و گفت: این طرح‌ها که در دستور کار قرار دارد در مناسبت‌های مختلف افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

سردار رزمجو، ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشی در دور افتاده‌ترین نقاط با مرکزیت روستاها را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت این زمین چمن مصنوعی آغاز شده و در حال گذر مراحل نهایی است.

وی، با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف از رسالت‌های سپاه است گفت: در شرایط کرونایی هم سپاه پاسداران در رسیدگی به نیازمندان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌ است و بسته‌های معیشتی عرضه می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: خوشبختانه تاکنون 150 هزار بسته معیشتی ارزاق عمومی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده و در دهه آخر ماه صفر هم در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر این بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان آذوقه شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و دیگر مایحتاج با افتخار، عزت و حفظ کرامت انسانی تقدیم نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های محرومیت زدایی سپاه امام صادق ع میلیارد تومان سپاه پاسداران اجرای طرح استان بوشهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون